להכיר אותנו קצת יותר זה לקרוא על הערכים שלנו, מתודולוגיות העבודה והצוות המדהים בו עובדים יחד בשיתוף פעולה מעורר השראה

מה הם הערכים ומתודלוגיות העבודה שלנו?

אנו מאמינים בגישה אג'יילית, גמישה, מדוייקת ומותאמת לצרכי הלקוחות שלנו

בעולם בו אנו חיים יש כל הזמן שינויים וחידושים טכנולוגיים ודיגיטליים. הקורונה לימדה אותנו על גמישות מחשבתית וחשיבות של כלים דיגיטליים בארגון. כבר שנים רבות שאחד ממנועי השינוי המרכזיים הוא החדשנות שמביאה רשת האינטרנט. האינטרנט משנה את הדרך בה אנו מוצאים מידע ואת הדרך בה אנו שומרים על קשר עם החברים והמשפחה שלנו.

המטרה שלנו היא לעזור לארגונים למקסם את השימוש במידע ובידע הקיים בארגון, לזהות מקומות בהם ניתן לייעל את התקשורת ולשפר ממשקי עבודה להקים קהילות ידע  בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים של הארגון, כל זאת תוך הכנסת חידושים ושינויים המגיעים מעולם הדיגיטל לתוך הארגון.

אנו נותנים שירות מקצועי של יועצים בכירים בעלי ניסיון רב בתחום, ובעלי יכולת הבנה עמוקה הן בפן הארגוני והן בפן הטכנולוגי.

הצוות שלנו כולל אנשים אשר ביצעו מגוון רחב של תפקידים בתחום הטמעת טכנולוגיות, חדשנות, ניהול הידע, משאבי אנוש ושיווק בארגונים.

כולם בעלי ראייה עסקית ורוחבית בארגון ויעזרו לארגון שלכם לקדם את המטרות העסקיות שלו באמצעות תהליכים מעולם ניהול הידע, הפרסום והשינוי הארגוני.

15 שנה של ניסיון בתחום ניהול ידע, הקמת קהילות וירטואליות, הדרכה, למידה, רשתות חברתיות והובלת תהליכי שינוי בארגונים נתנו לנו את הכלים:

לזהות את המקומות בהם שימוש נכון של הידע של ארגוני של מומחים ועובדים ישפר את היעלות, יחסוך בזמן, ישפר את השירות, ויגדיל את המעורבות והנאמנות של העובדים הלקוחות והשותפים.

להדריך אנשים, צוותים וארגונים בהטמעה נכונה של טכולוגיה דיגיטלית חדשה ולסייע לארגון לבצע טרנספומציה דיגיטלית.

לבנות תהליכים אשר יעודדו את העובדים לתרום ולשתף בידע.

לחבר לטכנולוגיות אשר מאפשרות לעשות זאת באמצעות  כלים מעולם סביבות עבודה דיגיטליות, רשתות חברתיות, קהילות ידע ארגוניות, בלוגים, דירוגים ועוד.

שיטת העבודה שלנו מתבססת גישה של Agile, גישה זרירזה ומהירה אשר עובדת על העקרון של בנייה של משהו מהר, קבלת משובים מהארגון, תיקון ושיפור והרחבת הפעילויות.

אנו בוחנים כל פרוייקט מממספר זוויות מבט – תרבות ותהליכים ארגוניים, תכנים, טכנולוגיות, ואנשים.

אנו עושים שימוש רב במתודלוגיות שפותחו בחוץ על ידי חברות וארגונים מובילים בעולם.

באמצעות מתודולוגיות אלו נוכל לעזור לכם ביצירת השינוי הארגוני הנדרש להצלחה של פרויקטים אליו.

ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ניהול הידע, רשתות חברתיות וקהילות

מי אני

גלית גנאור
גלית גנאוריועצת ארגונית, מומחית בדיגיטל
יועצת אסטרטגית בכירה. גלית, מומחית מובילה בתחום קהילות, ניהול הידע, למידה, רשתות חברתיות, וחוכמת ההמונים בארגונים, בעלת ניסיון של למעלה מ 15 שנה כמובילת פעילות עסקית-טכנולוגית, בארגונים גדולים ובינלאומיים, מומחית בניהול והקמה של תהליכי תומכי ידע ארגוני ומינוף ידע עובדים לשיפור ביצועים עסקיים.
לגלית ניסיון, בין השאר, בארגונים הבאים: קליקסופטוור, אורבוטק, צ’ק פוינט, מלנוקס, החברה למתנסים, תגלית, בנקים וחברות ביטוח ועוד.

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון.

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

לפתוח ערוצים לתקשורת דו כיוונית זה אתגר גדול אשר מחייב שחירור של שליטה והבנה שלא כל הידע נמצא אצלנו המנהלים, ארגונים אשר מאפשרים זאת, בצורה מבוקרת כמובן, מגלים את העצמה האמיתית שהביא לנו האינטרנט, המאפשר לנו למצוא מידע על כל נושא שאנו רוצים, מידע מובנה (top-down) וכן מידע שצומח מהשטח (bottom-up) של המלצות של גולשים, דירוגים, ותגובות. השילוב הזה של המידע המובנה עם זה הצומח הוא מה שהפך את האינטרנט למקום שאנו לא יכולים לחיות בלעדיו.

אם תרומתי הקטנה לארגונים תהיה לאפשר להם להקים להם את Tripadvisor או ה- Facebook  או StackOverfolw הפנימי שלהם, זכיתי.

בשנים האחרונות אני עושה לא מעט עבודה התנדבותית הכוללת תרומה לקהילה. אחת הקהילות בהם אני פעילה הוא ארגון הגג של היועצים הארגוניים בישראל. בשנים האחרונות אני  חברת הנהלה ומובילה את פעילות הקהילה הדיגיטלי של פ.א.י – פיתוח ארגוני ישראל

בעבר הייתי חברה הנהלה בבפורום ניהול הידע.

מבחינת השכלה פורמלית וא-פורמלית, יש לי תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה. תעודה של מנחת קבוצות מאוניברסיטת בר אילן ובשנים האחרונות אני לומדת קורסים רוחניים אשר שמים דגש על נושאים כגון הקשבה, נוכחות, מודעות ושימוש מיטבי באנרגיית החיים.

אם קראתם עד לכאן – אז הנה פוסט אישי שלי שכתבתי לאחר שהשתתפתי בסדנא רוחנית עוצמתית מאוד – 7 המתנות שלי לעולם.

שותפים לדרך יחד איתי

לעבוד יחד עם עוד אנשים זה הרבה יותר כייף. מאמינה גדולה בשיתופי פעולה עם מומחים שהפכו להיות חברים שלי לדרך. יחד ייצרנו, פיתחנו מגוון של פיתרונות לארגונים

אביגדור שרון
אביגדור שרוןארכיטקט פתרונות ידע וסביבות עבודה שיתופיות
מומחה בתכנון וביישום של מערכות ידע, אינטרנט וסביבות עבודה מקוונות. בעל ניסיון בהקמת וניהול פרויקטי ידע תוך מתן מענה לכל ההיבטים – תהליכי עבודה, תרבות ארגונית, אנשים, תכנים וכלים טכנולוגיים, ואינטגרציה מלאה שלהם.

אביגדור היה במשך יותר מ-10 שנים ארכיטקט שירותי הידע הארגוניים ומנהל האינטראנט באמדוקס. הוביל באמדוקס את הקמת האינטראנט, פורומים, וויקי ארגוני (אמדוקספדיה), שירותי ידע רוחביים ופתרונות לקבוצות עבודה. אביגדור היה חלוץ ביישום תקן ניהול הידע ISO 25006 של מכון התקנים לניהול ידע ארגוני על כל היבטיו.

ניצן פימנטל
ניצן פימנטליועצת ארגונית מומחית באנשים :-)
אוהבת לעבוד עם אנשים, אוהבת להקשיב, רואה בכל אדם את הפוטנציאל הטמון בו. בעלת ראייה מערכתית רב תחומית, חשיבה מקורית.
יועצת ארגונית, מלווה אנשים וארגונים בתהליכי שינוי, עוסקת בפיתוח מנהיגות בגישת ה"מנהיגות האופקית".
14 שנים במגוון תפקידים בהדרכה וכיועצת פנים ארגונית באינטל. באינטל למדנו איך לייצר חדשנות בעולם גלובלי אשר נתון לשינויים תמידיים, להוביל תהליכי שינוי של ארגון לומד ו- Lean Mangement, להטמיע תרבות ארגונית המדגישה זהות ומחוברות ועוד
לאחר שנים באינטל פגשתי את IMO- המכון להתפתחות האדם והארגון, מכון בינלאומי אותו יסד פרופ' אדריאן בקמן. למדתי את הגישה ומתוכה אני מגיעה.
רעי דישון
רעי דישוןמייסד CommAgain - הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים
מייסד CommAgain – הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים ובעל תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה, מייסד-שותף חברת "מרחוק".
בעל ניסיון רב בהקמת ופיתוח קהילות (הפורום המקצועי למובילי קהילות וארגונים, "אמנים ישראלים – קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים", פורום ארגוני בוגרים), עמית קהילת ROI מייסודה של קרן שוסטרמן ואחד הנציגים של Burning Man בישראל ויוצר-חבר לעמותות מידברן ומקום לאמנות בקרית המלאכה.
עבודת צוות

פוסטים ומאמרים אחרונים שפרסמנו

פודקאסט בנושא קהילות – מה למדנו מ100 פרקים ופרק לייב עם גלית גנאור

By |יולי 10th, 2023|Categories: Social Knowledge, הרצאות וסרטוי וידיאו, התבוננויות על החיים והארגונים, חכמת ההמון בארגונים, קהילות, תהליכי שינוי|

במסגרת כנס "קהילה ומשמעות" שהתקיים בחודש יוני 2023, הייתה לי הזדמנות להתארח בפודקאסט ששודר בלייב "דיבורי קהילה", פודקאסט שאני [...]

סגור לתגובות על פודקאסט בנושא קהילות – מה למדנו מ100 פרקים ופרק לייב עם גלית גנאור

מה קרה בתחום של קהילות דיגיטליות בארגונים בשנת 2023?

By |יוני 15th, 2023|Categories: כללי|

חברת Community Roundtable  עורכת משנת  2009 כל שנה סקר אשר סוקר את המגמות המרכזיות בעולם של קהילות בארגונים, ארגונים [...]

סגור לתגובות על מה קרה בתחום של קהילות דיגיטליות בארגונים בשנת 2023?

מפגש סיום לקורס הכשרה למנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי

By |מאי 4th, 2023|Categories: Social Knowledge, כללי, סיפורי מקרה בוגרים, קהילות|

לפני שנה וחצי חלמתי על לבנות תוכנית הכשרה במקוצע החדש הזה שנקרא הובלה או ניהול של קהילות, והשבוע סיימנו [...]

סגור לתגובות על מפגש סיום לקורס הכשרה למנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי

איך קהילה יכולה לבנות מותג ולהגדיל מכירות ב200% בשנה?

By |אפריל 23rd, 2023|Categories: Social Knowledge, כללי, קהילות, קהילת לקוחות|Tags: , |

זה סיפור של לקוח - חברת טכנולוגיה עם מוצר בענן מבוסס SaaS. מטעמי שמירה על היתרון היחסי של החברה [...]

סגור לתגובות על איך קהילה יכולה לבנות מותג ולהגדיל מכירות ב200% בשנה?

מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

By |אפריל 19th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, עיתונות, פנים ארגוני, שיתוף בידע, תהליכי שינוי|

מחקר חדש שיצא בירחון - Organizational Behavior and Human Decision Processes מדווח כי לפעמים שתיקה של עובדים יכולה להיות [...]

סגור לתגובות על מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

By |מרץ 27th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, קהילות|

כבר לפני שנה פנה אלי יהודה ונסובר, היום מנהל ידע בחברת היי-טק, שנכתוב פוסט יחד... יהודה ונסובר כותב בלוג [...]

סגור לתגובות על על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

מאמרים שלנו וכתבות ברחבי הרשת עלינו

לקוחות נבחרים

רשימה חלקית של הלקוחות איתם עבדנו

עבור למעלה