להכיר אותנו קצת יותר זה לקרוא על הערכים שלנו, מתודולוגיות העבודה והצוות המדהים בו עובדים יחד בשיתוף פעולה מעורר השראה

מה הם הערכים ומתודלוגיות העבודה שלנו?

אנו מאמינים בגישה אג'יילית, גמישה, מדוייקת ומותאמת לצרכי הלקוחות שלנו

בעולם בו אנו חיים יש כל הזמן שינויים וחידושים טכנולוגיים ודיגיטליים. הקורונה לימדה אותנו על גמישות מחשבתית וחשיבות של כלים דיגיטליים בארגון. כבר שנים רבות שאחד ממנועי השינוי המרכזיים הוא החדשנות שמביאה רשת האינטרנט. האינטרנט משנה את הדרך בה אנו מוצאים מידע ואת הדרך בה אנו שומרים על קשר עם החברים והמשפחה שלנו.

המטרה שלנו היא לעזור לארגונים למקסם את השימוש במידע ובידע הקיים בארגון, לזהות מקומות בהם ניתן לייעל את התקשורת ולשפר ממשקי עבודה להקים קהילות ידע  בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים של הארגון, כל זאת תוך הכנסת חידושים ושינויים המגיעים מעולם הדיגיטל לתוך הארגון.

אנו נותנים שירות מקצועי של יועצים בכירים בעלי ניסיון רב בתחום, ובעלי יכולת הבנה עמוקה הן בפן הארגוני והן בפן הטכנולוגי.

הצוות שלנו כולל אנשים אשר ביצעו מגוון רחב של תפקידים בתחום הטמעת טכנולוגיות, חדשנות, ניהול הידע, משאבי אנוש ושיווק בארגונים.

כולם בעלי ראייה עסקית ורוחבית בארגון ויעזרו לארגון שלכם לקדם את המטרות העסקיות שלו באמצעות תהליכים מעולם ניהול הידע, הפרסום והשינוי הארגוני.

15 שנה של ניסיון בתחום ניהול ידע, הקמת קהילות וירטואליות, הדרכה, למידה, רשתות חברתיות והובלת תהליכי שינוי בארגונים נתנו לנו את הכלים:

לזהות את המקומות בהם שימוש נכון של הידע של ארגוני של מומחים ועובדים ישפר את היעלות, יחסוך בזמן, ישפר את השירות, ויגדיל את המעורבות והנאמנות של העובדים הלקוחות והשותפים.

להדריך אנשים, צוותים וארגונים בהטמעה נכונה של טכולוגיה דיגיטלית חדשה ולסייע לארגון לבצע טרנספומציה דיגיטלית.

לבנות תהליכים אשר יעודדו את העובדים לתרום ולשתף בידע.

לחבר לטכנולוגיות אשר מאפשרות לעשות זאת באמצעות  כלים מעולם סביבות עבודה דיגיטליות, רשתות חברתיות, קהילות ידע ארגוניות, בלוגים, דירוגים ועוד.

שיטת העבודה שלנו מתבססת גישה של Agile, גישה זרירזה ומהירה אשר עובדת על העקרון של בנייה של משהו מהר, קבלת משובים מהארגון, תיקון ושיפור והרחבת הפעילויות.

אנו בוחנים כל פרוייקט מממספר זוויות מבט – תרבות ותהליכים ארגוניים, תכנים, טכנולוגיות, ואנשים.

אנו עושים שימוש רב במתודלוגיות שפותחו בחוץ על ידי חברות וארגונים מובילים בעולם.

באמצעות מתודולוגיות אלו נוכל לעזור לכם ביצירת השינוי הארגוני הנדרש להצלחה של פרויקטים אליו.

ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ניהול הידע, רשתות חברתיות וקהילות

מי אני

גלית גנאור
גלית גנאוריועצת ארגונית, מומחית בדיגיטל
יועצת אסטרטגית בכירה. גלית, מומחית מובילה בתחום קהילות, ניהול הידע, למידה, רשתות חברתיות, וחוכמת ההמונים בארגונים, בעלת ניסיון של למעלה מ 15 שנה כמובילת פעילות עסקית-טכנולוגית, בארגונים גדולים ובינלאומיים, מומחית בניהול והקמה של תהליכי תומכי ידע ארגוני ומינוף ידע עובדים לשיפור ביצועים עסקיים.
לגלית ניסיון, בין השאר, בארגונים הבאים: קליקסופטוור, אורבוטק, צ’ק פוינט, מלנוקס, החברה למתנסים, תגלית, בנקים וחברות ביטוח ועוד.

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון.

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

לפתוח ערוצים לתקשורת דו כיוונית זה אתגר גדול אשר מחייב שחירור של שליטה והבנה שלא כל הידע נמצא אצלנו המנהלים, ארגונים אשר מאפשרים זאת, בצורה מבוקרת כמובן, מגלים את העצמה האמיתית שהביא לנו האינטרנט, המאפשר לנו למצוא מידע על כל נושא שאנו רוצים, מידע מובנה (top-down) וכן מידע שצומח מהשטח (bottom-up) של המלצות של גולשים, דירוגים, ותגובות. השילוב הזה של המידע המובנה עם זה הצומח הוא מה שהפך את האינטרנט למקום שאנו לא יכולים לחיות בלעדיו.

אם תרומתי הקטנה לארגונים תהיה לאפשר להם להקים להם את Tripadvisor או ה- Facebook  או StackOverfolw הפנימי שלהם, זכיתי.

בשנים האחרונות אני עושה לא מעט עבודה התנדבותית הכוללת תרומה לקהילה. אחת הקהילות בהם אני פעילה הוא ארגון הגג של היועצים הארגוניים בישראל. בשנים האחרונות אני  חברת הנהלה ומובילה את פעילות הקהילה הדיגיטלי של פ.א.י – פיתוח ארגוני ישראל

בעבר הייתי חברה הנהלה בבפורום ניהול הידע.

מבחינת השכלה פורמלית וא-פורמלית, יש לי תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה. תעודה של מנחת קבוצות מאוניברסיטת בר אילן ובשנים האחרונות אני לומדת קורסים רוחניים אשר שמים דגש על נושאים כגון הקשבה, נוכחות, מודעות ושימוש מיטבי באנרגיית החיים.

אם קראתם עד לכאן – אז הנה פוסט אישי שלי שכתבתי לאחר שהשתתפתי בסדנא רוחנית עוצמתית מאוד – 7 המתנות שלי לעולם.

שותפים לדרך יחד איתי

לעבוד יחד עם עוד אנשים זה הרבה יותר כייף. מאמינה גדולה בשיתופי פעולה עם מומחים שהפכו להיות חברים שלי לדרך. יחד ייצרנו, פיתחנו מגוון של פיתרונות לארגונים

אביגדור שרון
אביגדור שרוןארכיטקט פתרונות ידע וסביבות עבודה שיתופיות
מומחה בתכנון וביישום של מערכות ידע, אינטרנט וסביבות עבודה מקוונות. בעל ניסיון בהקמת וניהול פרויקטי ידע תוך מתן מענה לכל ההיבטים – תהליכי עבודה, תרבות ארגונית, אנשים, תכנים וכלים טכנולוגיים, ואינטגרציה מלאה שלהם.

אביגדור היה במשך יותר מ-10 שנים ארכיטקט שירותי הידע הארגוניים ומנהל האינטראנט באמדוקס. הוביל באמדוקס את הקמת האינטראנט, פורומים, וויקי ארגוני (אמדוקספדיה), שירותי ידע רוחביים ופתרונות לקבוצות עבודה. אביגדור היה חלוץ ביישום תקן ניהול הידע ISO 25006 של מכון התקנים לניהול ידע ארגוני על כל היבטיו.

ניצן פימנטל
ניצן פימנטליועצת ארגונית מומחית באנשים :-)
אוהבת לעבוד עם אנשים, אוהבת להקשיב, רואה בכל אדם את הפוטנציאל הטמון בו. בעלת ראייה מערכתית רב תחומית, חשיבה מקורית.
יועצת ארגונית, מלווה אנשים וארגונים בתהליכי שינוי, עוסקת בפיתוח מנהיגות בגישת ה"מנהיגות האופקית".
14 שנים במגוון תפקידים בהדרכה וכיועצת פנים ארגונית באינטל. באינטל למדנו איך לייצר חדשנות בעולם גלובלי אשר נתון לשינויים תמידיים, להוביל תהליכי שינוי של ארגון לומד ו- Lean Mangement, להטמיע תרבות ארגונית המדגישה זהות ומחוברות ועוד
לאחר שנים באינטל פגשתי את IMO- המכון להתפתחות האדם והארגון, מכון בינלאומי אותו יסד פרופ' אדריאן בקמן. למדתי את הגישה ומתוכה אני מגיעה.
רעי דישון
רעי דישוןמייסד CommAgain - הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים
מייסד CommAgain – הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים ובעל תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה, מייסד-שותף חברת "מרחוק".
בעל ניסיון רב בהקמת ופיתוח קהילות (הפורום המקצועי למובילי קהילות וארגונים, "אמנים ישראלים – קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים", פורום ארגוני בוגרים), עמית קהילת ROI מייסודה של קרן שוסטרמן ואחד הנציגים של Burning Man בישראל ויוצר-חבר לעמותות מידברן ומקום לאמנות בקרית המלאכה.
עבודת צוות

פוסטים ומאמרים אחרונים שפרסמנו

למידה בזמן מלחמה – מחזור נוסף של קורס הכשרה ל'מנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי' הסתיים

By |יוני 10th, 2024|Categories: Social Knowledge, סיפורי מקרה בוגרים, קהילות|

לא פשוט ללמוד בזמן מלחמה - כשהראש לא ממש פנוי ללמידה של תפיסות חדשות והלב נמצא לעיתים במקומות אחרים, [...]

סגור לתגובות על למידה בזמן מלחמה – מחזור נוסף של קורס הכשרה ל'מנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי' הסתיים

עלתה לאוויר מערכת ידע עבור אגף שירותי קהל בספריה הלאומית

By |מאי 16th, 2024|Categories: Social Knowledge, חכמת ההמון בארגונים, ידע תומך תהליכים ארגוניים, קהילות, קהילת מומחים, תהליכי שינוי|

אי שם בחודש יולי 2023, בעוד אני מטיילת עם הבת שלי בדרום אמריקה קיבלתי פניה לשיחה מהספרייה הלאומית. את [...]

סגור לתגובות על עלתה לאוויר מערכת ידע עבור אגף שירותי קהל בספריה הלאומית

קבוצות עמיתים ב- YOP – סיפור מקרה של קהילה – ד"ר אמיר כפיר

By |פברואר 4th, 2024|Categories: הרצאות וסרטוי וידיאו, כללי, קהילות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות|

ד"ר אמיר כפיר הוא קודם כל חבר... ההיכרות היא מקצועי מקהילת פ.א.י - פיתוח מקצועי בישראל יחד עם היכרות [...]

סגור לתגובות על קבוצות עמיתים ב- YOP – סיפור מקרה של קהילה – ד"ר אמיר כפיר

קהילת מתנדבים של רמת הנדיב – סיפור מקרה של קהילה – הילה אלתר

By |פברואר 1st, 2024|Categories: כללי, סיפורי מקרה בוגרים, קהילות, קהילות מתנדבים|

הילה אלתר היא מנהלת את קהילת התנדבים בגני רמת הנדיב הילה הגיע לקורס שלנו כדי ללמוד לעשות את העבודה [...]

סגור לתגובות על קהילת מתנדבים של רמת הנדיב – סיפור מקרה של קהילה – הילה אלתר

קהילה AllClub – קהילה של עסקים ואנשים – סיפור מקרה של קהילה – אתי רז

By |פברואר 1st, 2024|Categories: הרצאות וסרטוי וידיאו, כללי, סיפורי מקרה בוגרים, קהילות, קהילת לקוחות, רשתות עסקיות|

אתי רז הגיע לקורס שלנו של ניהול קהילות בזכות רעי, שאחריו היא עקבה הרבה זמן.  אתי [...]

סגור לתגובות על קהילה AllClub – קהילה של עסקים ואנשים – סיפור מקרה של קהילה – אתי רז

5 מגמות בעולם של קהילות לשנת 2024

By |ינואר 14th, 2024|Categories: כללי, קהילות|

כשבאתי לענות על השאלה מה הם המגמות לשנת 2024 יצאתי ללמוד מה כותבים טובי המומחים בעולם בתחום של קהילות לגבי [...]

סגור לתגובות על 5 מגמות בעולם של קהילות לשנת 2024

מאמרים שלנו וכתבות ברחבי הרשת עלינו

לקוחות נבחרים

רשימה חלקית של הלקוחות איתם עבדנו

עבור למעלה