תקשורת חדשנית בתוך הארגון ועם שותפים – ההרצאות מהכנס

By |מרץ 30th, 2015|

בחודש מרץ 2015 Ruth Cernes Fagebaume מ- JiveSoftware הגיעה לביקור בישראל אצל לקוחות שונים. במסגרת הביקור נערך כנס בו הוצג איך ארגונים מובילים בעולם מיישמים אסטרטגיית Social ואיך עושים Collaboration ביום שני 9/3/2015, חברת Jive, Social Knowledge ומתעניינים מארגונים שונים נפגשו יחד במשרדי CA בהרצליה פיתוח לשמוע על הנושא. כתבה על הכנס התפרסמה ב-  TelecomNews - יישום רשתות חברתיות בארגונים [...]

סגור לתגובות על תקשורת חדשנית בתוך הארגון ועם שותפים – ההרצאות מהכנס

החיים לפי דור ה- Selfie, ומה יקרה בארגוני העתיד

By |פברואר 10th, 2015|

הדור של בני 15-25 של היום הוא דור אחר, הוא דור שנולד עם הרשתות החברתיות ומאמץ אותם בכל שעה משעות היום. זהו דור ששיתוף ותקשורת הוא חלק אינטגרלי מהיום יום שלו, דור שעבודה יחד מקבלת ביטוי בכלים אחרים. זהו דור שרגיל לדבר בקבוצות, לדבר לכולם, לתקשר, לשתף. מה מיוחד בדור ה- Selfie הזה? קבלת החלטות [...]

סגור לתגובות על החיים לפי דור ה- Selfie, ומה יקרה בארגוני העתיד

רוצים שלקוחות ישתמשו יותר במוצרים שלכם? על קהילת לקוחות

By |פברואר 2nd, 2015|

אחד האתגרים שלנו כארגונים אשר מוכרים מוצרים ושירותים ללקוחות הוא לא לחפש כל הזמן את הלקוח הבא, אלא דווקא להעמיק את השימוש אצל הלקוחות הקיימים. קהילת לקוחות הוא אחד הדברים שיכול לת מענה חדשני לקשר שלנו עם הלקוח בעולם הפיננסי זה מאוד מקובל להעמיק את הקשר עם הלקוח, לפתוח חשבון בנק, אח"כ להוסיף כרטיס אשראי, תכניות [...]

סגור לתגובות על רוצים שלקוחות ישתמשו יותר במוצרים שלכם? על קהילת לקוחות

האם הגיע הזמן להקים קהילת לקוחות

By |ינואר 6th, 2015|

מה אם הלקוחות יגידו עלינו דברים לא טובים? איך נתמודד עם זה? הלקוחות שלנו מתחרים אחד בשני, מה יגרום להם לשתף פעולה? אילו שאלות חשובות מאוד אשר מציפות חששות אמתיים של אנשים בארגון. אבל הלקוחות שלנו ממילא מדברים אחד עם השני, הם נפגשים בכנסים או אירועים שונים ומחליפם חוויות על שימוש במוצרים שונים, הם נפגשים [...]

סגור לתגובות על האם הגיע הזמן להקים קהילת לקוחות

להפוך את הפירמידה – לייצר מוטיבציה בארגון

By |דצמבר 24th, 2014|

להפוך את הפירמידה – מה זה בעצם אומר, כבר כמה ימים אני מסתובבת עם המשפט הזה, בוחנת אותו מול שיחות שהיו לי עם לקוחות ועמיתים בזמן האחרון, ומסכלת גם איך כל זה קשור לנושא של מוטיבציה בארגון. להפוך את הפירמידה זה לנהל בצורה אחרת? להפוך את הפירמידה זה לתת כוח בידי העובדים? להפוך את הפירמידה [...]

סגור לתגובות על להפוך את הפירמידה – לייצר מוטיבציה בארגון

למה רשתות חברתיות לארגונים – הרצאה וסרטון

By |נובמבר 4th, 2014|

בכנס של מידע כנסים בנושא ניהול ידע, שהתקיים ב- 30.10.2014, העברתי הרצאה בנושא "למה רשתות חברתיות לארגונים". מזמינה אתכם לצפות בהרצאה ובה מספר דוגמאות מהרשתות החברתיות האישיות שלנו. בהרצאה אני מסבירה מה הערך שארגון יכול לקבל מיישום רשת חברתית. מסר אחד מרכזי Work Better Together מסר שני Connecting, Communicating, Collaborating. כמה מילים אשר מסבירות על חשיבות [...]

סגור לתגובות על למה רשתות חברתיות לארגונים – הרצאה וסרטון

האם התוכן הוא המלך או האם אלו האנשים?

By |אוקטובר 13th, 2014|

תוכן הוא המלך – משפט חזק של כל מי שמקדם פורטלים בארגונים. בלי תוכן – אין כלום. נכון מאוד ! תוכן איכותי הוא הבסיס שלנו. אבל האם התוכן הוא המרכז? במרבית הכלים הקיימים בשוק היום יש דגש רב על התוכן ועל איך הוא מוצג, מונגש מגיע למשתמש.... בעולם של רשתות חברתיות – האנשים הם המרכז. [...]

סגור לתגובות על האם התוכן הוא המלך או האם אלו האנשים?

האם ארגונים צריכים לאמץ גישה של Social?

By |אוגוסט 4th, 2014|

אחד הארגונים איתם אני בקשר שואל את עצמו, למה בכלל אנו צריכים לאמץ גישה של Social בארגון? האם זה רק טרנד חולף? מה יצא לנו מזה? ומה הערכים שאנו נשיג מתהליך כזה? בארגונים רבים הקמנו פורטלים רבים, אתרי תוכן בהם מופיעות חדשות הארגון, ספר הטלפונים וכמובן ימי ההולדת. בארגונים רבים גם הקמנו אתרים בעלי מידע מקצועי [...]

סגור לתגובות על האם ארגונים צריכים לאמץ גישה של Social?

רעיונות מארגונים אחרים – האם הם עוזרים לנו?

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה פורסם ביום חמישי, 4/3/10, 23:23 6 תגובות   היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו לקוח פנה אלי וביקש לשמוע מה נעשה בארגונים אחרים על מנת לקבל רעיונות לדברים שניתן לעשות בארגון שלו. כמובן ששמחתי לספר על כל מיני פיתרונות ושימושים שעשו בארגונים אחרים. אך תוך כדי השיחה שמתי לב שזה [...]

סגור לתגובות על רעיונות מארגונים אחרים – האם הם עוזרים לנו?

הפרויקט נכשל – האמנם?

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום שלישי, 22/9/09, 23:37 15 תגובות  היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו לנו כישראלים, כאנשים, כמנהלים יש נטייה מהר מאוד לשפוט את האחר, ולצאת בהצהרות "אצל קודמי, הפרויקט נכשל, מעכשיו .... נצליח" האמנם? מה זה בעצם כישלון של פרויקט? איך אנו מגדירים שפרוייקט נכשל? בתחילת הפרויקט הגדרנו מטרות, הגדרנו [...]

סגור לתגובות על הפרויקט נכשל – האמנם?

נתוני שימוש על הפורטל

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום שני, 6/7/09, 10:11 12 תגובות  היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו  נתוני שימוש של הפורטל הם אחד המדדים הנוחים והקלים ביותר לקבל אינדיקציה לגבי האפקטיביות של המידע בפורטל. נתוני השימוש הם קצת כמו רייטינג – מה היו הדפים הכי פופולריים? אילו נושאים הכי משכו את הגולשים שלנו?  בעיתון [...]

סגור לתגובות על נתוני שימוש על הפורטל

איך גורמים לאנשים להכנס?

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום ראשון, 24/5/09, 13:24 5 תגובות היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו הצלחה של פרוייקט ניהול ידע שונה מההצלחה של פרוייקטים ארגוניים וטכנולוגיים אחרים בעיקר בגלל שאם אנשים לא ירצו לשתף בידע – הפרוייקט לא יתרומם. ניתן לבנות מערכות טכנולוגיות מדהימות וחכמות אבל האם הארגון לא מגוייס לתהליך – [...]

סגור לתגובות על איך גורמים לאנשים להכנס?

להמציא את עצמך מחדש

By |יולי 16th, 2014|

פוסט הזה נכתב ביום ראשון, 22/3/09, 21:46. לאחר מספר חודשים שהייתי עצמאית, ילדתי את הבן השלישי שלי, מצאתי את עצמי מחדש - כמנהלת ידע בחברת ClickSoftware. שלוש שנים מאוד מאתגרות עברו עלי, ולאחריהן, בחרתי שוב בדרך העצמאית. הקמתי אתר אשר עוסק בייעוץ לתזות, וגם... את האתר הזה. 14 תגובות   היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא [...]

סגור לתגובות על להמציא את עצמך מחדש

הטמעה – שינוי הרגלים לאורך זמן

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום ראשון, 15/3/09, 08:54 14 תגובות  היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו   הטמעה היא שינוי הרגלים, היא לעשות את הדברים אחרת. וזה אולי החלק הקשה ביותר בכל תהליך שינוי, בכל תחום שהוא. לקוח שלי שאל אם יש לי פתרונות קסם ליצור תהליך הטמעה שיצליח – ואני מגלגלת [...]

סגור לתגובות על הטמעה – שינוי הרגלים לאורך זמן

לכידה של ידע סמוי או בפי העם – "מיחוזר ידע קיים"

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום שני, 16/2/09, 22:16 0 תגובות    היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו (אולי אתם תהיו הראשונים להגיב...) היום יותר מתמיד חשוב שתהליכי ניהול הידע יהיו איכותיים ובעלי ערך משמעותי לארגון. מכיוון שבעידן המשבר אין לארגון זמן להשקיע בתהליכים אשר לא מביאים תועלת משמעותית. אז רציתי לספר לכם על דוגמא לתהליך [...]

סגור לתגובות על לכידה של ידע סמוי או בפי העם – "מיחוזר ידע קיים"

הערכת עלויות לפרויקט ניהול ידע

By |יולי 16th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום רביעי, 26/11/08, 22:49 11 תגובות   היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו יותר ויותר אני נדרשת להעריך עלויות של פרוייקטים ניהול ידע. הערכת עלויות היא אולי אחד הדברים היותר קשים לביצוע מכיוון שיש הרבה מאוד משתנים שאינם ידועים בשלב הערכת העלויות. למשל: משמעויות טכנולוגיות של פיתוחים שונים שיש לעשות. [...]

סגור לתגובות על הערכת עלויות לפרויקט ניהול ידע

האם לקצץ ניהול ידע בתקופה של משבר ופיטורים?

By |יולי 15th, 2014|

פוסט זה נכתב ביום שלישי, 28/10/08, 23:33, בתקופה של המשבר העולמי של 2008. 5 תגובות  היו עליו בבלוג ב- cafe themarker – לא על הידע לבדו בתקופה של אי וודאות כמו זו היום ארגונים רבים פשוט מחליטים לא לקבל החלטות שקשורות להוצאת כספים. לא להוציא כסף על פעילויות חדשות. לשמור את הרזרבות לימים הקשים שמתקרבים. האם בזמן [...]

סגור לתגובות על האם לקצץ ניהול ידע בתקופה של משבר ופיטורים?

האם יש מקום לנהל ידע של שניים שלושה אנשים?

By |יולי 15th, 2014|

את הפוסט הזה כתבתי ביום שישי , 5/9/08, 00:33. היום, בשנת 2014 - אני יכולה לומר - יש פיתרון טוב, אמיתי, נוח וזמין לבעיה שמוצגת כאן. הפיתרון הוא Jive - מוצר לרשת חברתית פנים ארגונית אשר מתחבר למייל בצורה שלא האמנתי בשנת 2008 שניתן יהיה. אני מייצגת מוצר זה בישראל, ואשמח להיפגש איתכם עליו. 32 [...]

סגור לתגובות על האם יש מקום לנהל ידע של שניים שלושה אנשים?
עבור למעלה