מפגש סיום לקורס הכשרה למנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי

לפני שנה וחצי חלמתי על לבנות תוכנית הכשרה במקוצע החדש הזה שנקרא הובלה או ניהול של קהילות, והשבוע סיימנו [...]

By |מאי 4th, 2023|Categories: Social Knowledge, כללי, סיפורי מקרה בוגרים, קהילות|סגור לתגובות על מפגש סיום לקורס הכשרה למנהלי קהילות דיגיטליות בעולם היברידי

איך קהילה יכולה לבנות מותג ולהגדיל מכירות ב200% בשנה?

זה סיפור של לקוח - חברת טכנולוגיה עם מוצר בענן מבוסס SaaS. מטעמי שמירה על היתרון היחסי של החברה [...]

By |אפריל 23rd, 2023|Categories: Social Knowledge, כללי, קהילות, קהילת לקוחות|Tags: , |סגור לתגובות על איך קהילה יכולה לבנות מותג ולהגדיל מכירות ב200% בשנה?

מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

מחקר חדש שיצא בירחון - Organizational Behavior and Human Decision Processes מדווח כי לפעמים שתיקה של עובדים יכולה להיות [...]

By |אפריל 19th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, עיתונות, פנים ארגוני, שיתוף בידע, תהליכי שינוי|סגור לתגובות על מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

כבר לפני שנה פנה אלי יהודה ונסובר, היום מנהל ידע בחברת היי-טק, שנכתוב פוסט יחד... יהודה ונסובר כותב בלוג [...]

By |מרץ 27th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, קהילות|סגור לתגובות על על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

5  סוגים של קהילות 

ההגדרה המילונית של קהילה לפי מילון אבן שושן היא: "קבוצת אנשים בעלי עניין משותף המקיימים קשרים ופעילויות משותפות לאורך [...]

איך מייצרים מחוברות ארגונית בכללית באמצעות קהילת עובדים

בין ספטמבר לנובמבר 2022 ניתנה לי ההזדמנות להעביר מספר מפגשים של "סדנה לניהול קהילות פנים ארגוניות במדיה החברתית". בכללית [...]

By |ינואר 1st, 2023|Categories: Social Knowledge, חכמת ההמון בארגונים, פנים ארגוני, קהילות|סגור לתגובות על איך מייצרים מחוברות ארגונית בכללית באמצעות קהילת עובדים
עבור למעלה