התפתחות וצמיחת הרשתות החברתיות, הכלים והפלטפורמות הטכנולוגיות בעשור האחרון שינו משמעותית את הדינמיקה בשדה החברתי, המקצועי הארגוני והעסקי. הקורונה חידדה את ההבנה שהשינוי כבר כאן בשביל להשאר,  כולם צריכים ללמוד לעבוד טוב יותר במדיה הדיגיטלית.

עובדים בארגון ורוצים לעודד חדשנות, לחזק את מחוברות של כלל השותפים לעשייה, ולשפר ולייעל תהליכים?

עלה לכם רעיון – להקים קהילה של אנשים בנושא מסוים, מצויין! 

מוזמנים להצטרף אלינו ללמוד איך נאפשר לקהילה הזאת להיות פעילה, משגשגת ומלאה בתוכן?

הידעתם?

 פיתוח, הובלה ותפעול שוטף של קהילה דיגיטלית מצריך אוסף של תפיסות, ידע, כלים, כישורים ותפקידים שיש לקחת בחשבון.

במהלך הקורס נלמד איך ליצור ולהפוך את הקהילה שלנו למקום משגשג שמביא ערך לחברי הקהילה וגם לנו.

commagain_wide

 

logo-50-50SK

אנו בעלי ותק וניסיון של מעל עשור בהובלה ופיתוח קהילות, אשר לומדים כל הזמן, ורוצים להעמיק את הלמידה יחד איתכם. אנו מאמינים בשימוש בכלים מתקדמים של למידה השתתפותית, חוכמת ההמונים, ולמידה תוך כדי תנועה ומיישמים שיטות אג'יליות ללמידה.

מטרת הקורס היא לתת תפיסות, ידע וכלים פרקטיים לניהול מאפשר של קהילות באופן שיביא ערך לחברי הקהילה ויצור מוניטין דיגיטלי חיובי. 

למי זה מתאים?

  • מתאים בעלי תפקידים רלוונטים בארגונים עסקיים: מובילי קהילות, התארגנויות, קבוצות מבוססות רשת, וקבוצות אונליין (וואטסאפ, פייסבוק וכ"ו)

  • מתאים ליזמים חברתיים, מדריכים חברתיים, מובילי צוותים בעלי תפקידים בארגונים חברתיים (עמותות, מוניציפלי, שלטון מרכזי)

  • מתאים למנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, יועצים ארגוניים

  • אם אתם חושבים על הקמת קהילה ורוצים לדעת שאתם בכיוון הנכון – זה הקורס בשבילכם

היום כולנו מחוברים
איך מייצרים קהילות אפקטיביות
המביאות ערך לחברים?

קורס הבסיס המקיף, היסודי והמשתלם להובלה ופיתוח קהילות 

רשימת נושאים

  • סוגים שונים של מבנים חברתיים וקהילות דיגיטליות
  • מה בין קבוצה, קהילה, התארגנות וארגון
  • תפקידי מוביל/ת קהילה
  • תרבות מעודדת שיחות משמעותיות, השתתפות, שיתוף 
  • תוכן הוא המלך
  • פיתוח צוות מוביל וחברי קהילה

כלים שימושיים שנקבל

  • כלים ומרחבי פעילות לניהול קהילה – Facebook, WhatApp, Igloo, Teams, Wix, Workplace 
  • ארגז הכלים למנהל הקהילה – Padlet, Drive,  Canva , Miro, Zoom,  Survey monkey, Google (g-suite) 

  • כשכסף וקהילות נפגשים
  • קידום והטמעה, ומדדי אינדיקציות והצלחה

מתי ניפגש?

קורס אונליין של 5 מפגשים של שעתיים במהלך חודש יולי.

יום רביעי 16:00-18:00
מתחילים ב- 1.7, מסיימים 29.7

אנו עובדים עם ארגונים מסוגים שונים וניתן להזמין קורס מותאם לארגון שלכם ואצלכם.

כמה זה עולה לי?

הקורס מוגבל במספר המשתתפים ועלותו היא  999 ₪ (מחיר השקה)

ויש לנו גם הנחות (כי אנחנו כמובן חברתיים) 

רישום מוקדם: עד 18.6 – 15% הנחה – 850 ש"ח

50% הנחה – אנו שומרים 4 מקומות למאותגרים כלכלית (על בסיס פנייה ומילוי טופס). 

80% הנחה – אנו שומרים 2 מקומות בעלות סמלית למעוטי יכולת (על בסיס הרשמה ומילוי טופס). 

10% אחוז מרווח הקורס יתרמו לאחת העמותות המשתתפות בקורס.

מה עוד חשוב לי לדעת לפני?

  • כדאי  להגיע עם פרוייקט/אתגר כלשהו עליו אתם רוצים לעבוד כך שבמהלך הקורס כבר תקבלו כלים פרקטיים לקידום של הנושא שלכם.

  • בקורס נתנסה במתודולוגיות של למידה השתתפותית תוך התנסות. שילוב של הניסיון שלנו ו"חוכמת ההמונים" שלכם.

  • בקורס נתנסה בעבודה בקבוצות ותירגול אישי

  • בקורס נעזר במרחב וירטואלי עבור שיח/פעילות לתרגול ותקשורת, למידה עמיתים ועבודה משותפת.

  • כמובן שיהיו תעודות למסיימי הקורס

מי אנחנו?

רעי-דישון-צילום-עומר-הכהןרעי דישון – מייסד CommAgain – הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים ובעל תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה, מייסד-שותף חברת "מרחוק".

בעל ניסיון רב בהקמת ופיתוח קהילות (הפורום המקצועי למובילי קהילות וארגונים, "אמנים ישראלים – קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים", פורום ארגוני בוגרים), עמית קהילת ROI מייסודה של קרן שוסטרמן ואחד הנציגים של Burning Man בישראל ויוצר-חבר לעמותות מידברן ומקום לאמנות בקרית המלאכה.

 

 

 

 


Galit_100X150גלית גנאור
 מייסדת Social Knowledge יועצת ארגונית בנושא דיגיטל, ובעלת ניסיון רב בהטמעה של תהליכי שינוי בארגונים. לגלית גנאור מעל ל-15 שנות נסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים. בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מחכמת ההמונים בארגונים, עבודה שיתופית דיגיטלית, סביבות עבודה דיגיטלית , מאפשרת לייצר ערוצים למידה תוך כדי עבודה, ואזורים שיתופיים למומחים (Experts) באמצעות קהילות ידע מקצועיות פנים-ארגוניות וקהילות לקוחות   וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים בעולם הדיגיטלי אל תוך האקלים הארגוני. אני מחברת נושאים אילו לנושאים כגון חווית עובד ומחוברות עובדים מוטיבציה ומשחוק

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון. 

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

כתבות שפרסמנו בנושא הסדנה

Comments

comments