אם אתה לקוח של Mellanox, ואתה רוצה לדעת איך משתמשים במוצרים של החברה, יש לך היום את כל הכלים לעשות זאת.

באתר האינטרנט יש מידע שיווקי, אפשר להירשם לקורסים על שימוש במוצרי החברה או לפתוח קריאות למוקד השירות. אבל לפעמים זה לא מספיק או דורש זמן. ללקוחות Mellanox יש הרבה יותר. לרשותם עומד ערוץ ישיר לשאלות ולמענה מהיר באמצעות קהילת הלקוחות של החברה.

קהילת הלקוחות של Mellanox היא המקום המרכזי שאליו לקוחות פונים על מנת לקבל מענה לשאלות שלהם.  בקהילה יש מעל 3,000 חברים ותשובות ליותר מ- 1,000 שאלות.  מאות שאלות סומנו על ידי השואלים כתשובות נכונות וכתשובות מועילות. אבל נתון אחד בולט במיוחד.

מעל 150 אלף צפיות היו לשאלות שכבר ניתנה להם תשובה בעבר!

חשבו לרגע!

כמה קריאות שירות נחסכות כאשר לקוח נכנס לקהילה לשאול שאלה, ומצא שלקוח אחר לא רק ששאל כבר את אותה השאלה אלה גם קיבל עליה תשובה נכונה!

בפורומים של קהילת הלקוחות, חברי הקהילה יכולים למצוא:

  1. מענה לשאלות לגבי מוצרי החברה – לכל מוצר מרכזי בחברה יש מקום בו לקוחות יכולים לשאול שאלות טכניות מקצועיות את מומחי החברה ולקבל מענה מקצועי ואמין הן מחברי הקהילה והן מעובדי החברה. (Technical Forums)
  2. מידע על פתרונות נפוצים – מקום בו מומחי מלנוקס מפרסמים מידע שחוסך זמן רב כגון כיצד להתקין, איך להגדיר וכיצד המוצרים השונים מתחברים האחד לשני (Solutions)
  3. ללמוד איך לעבוד טוב יותר עם מוצרי החברה – מקום המרכז ידע מובנה בצורה של קורסים והדרכות על השימוש במוצרי החברה.
  4. מידע על אירועים, מפגשים ופעילויות של מחלקת השיווק של מלנוקס.

 

קהילת הלקוחות של חברת Mellanox  עוברת בימים אילו שידרוג.  עמוד הבית החדש נבנה באמצעות תבניות חדשות של Jive שמאפשרות כמעט ללא כל צורך בפיתוח לייצר דף קל לניווט, נוח ועשיר בתוכן דינמי. בנוסף, כדי לאפשר חוויה אחידה, הוספנו תפריט דומה לתפריט הקיים באתר האינטרנט של החברה.

אחרי:

Melalnox - after

 

לפני:

Mellanox before

 

כלי העריכה המתקדמים של Jive  אפשרו להתאים ולשנות את דף הבית בקלות ובפשוטות, כמעט ללא פיתוחים ארוכים ומורכבים. זה קל ומהיר – תוך פחות מחודש מהרגע שהרעיון עלה, כבר הגדרנו את מבנה דף הבית ויישמנו אותו בזריזות.

תמיד טוב לחדש ולרענן את הקהילה. חידושים נוספים יבואו בקרוב.

יעניין אותכם לקרוא

https://socialknowledge.co.il/ourservices/