להכיר אותנו קצת יותר זה לקרוא על הערכים שלנו, מתודולוגיות העבודה והצוות המדהים בו עובדים יחד בשיתוף פעולה מעורר השראה

מה הם הערכים ומתודלוגיות העבודה שלנו?

אנו מאמינים בגישה אג'יילית, גמישה, מדוייקת ומותאמת לצרכי הלקוחות שלנו

בעולם בו אנו חיים יש כל הזמן שינויים וחידושים טכנולוגיים ודיגיטליים. הקורונה לימדה אותנו על גמישות מחשבתית וחשיבות של כלים דיגיטליים בארגון. כבר שנים רבות שאחד ממנועי השינוי המרכזיים הוא החדשנות שמביאה רשת האינטרנט. האינטרנט משנה את הדרך בה אנו מוצאים מידע ואת הדרך בה אנו שומרים על קשר עם החברים והמשפחה שלנו.

המטרה שלנו היא לעזור לארגונים למקסם את השימוש במידע ובידע הקיים בארגון, לזהות מקומות בהם ניתן לייעל את התקשורת ולשפר ממשקי עבודה להקים קהילות ידע  בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים של הארגון, כל זאת תוך הכנסת חידושים ושינויים המגיעים מעולם הדיגיטל לתוך הארגון.

אנו נותנים שירות מקצועי של יועצים בכירים בעלי ניסיון רב בתחום, ובעלי יכולת הבנה עמוקה הן בפן הארגוני והן בפן הטכנולוגי.

הצוות שלנו כולל אנשים אשר ביצעו מגוון רחב של תפקידים בתחום הטמעת טכנולוגיות, חדשנות, ניהול הידע, משאבי אנוש ושיווק בארגונים.

כולם בעלי ראייה עסקית ורוחבית בארגון ויעזרו לארגון שלכם לקדם את המטרות העסקיות שלו באמצעות תהליכים מעולם ניהול הידע, הפרסום והשינוי הארגוני.

15 שנה של ניסיון בתחום ניהול ידע, הקמת קהילות וירטואליות, הדרכה, למידה, רשתות חברתיות והובלת תהליכי שינוי בארגונים נתנו לנו את הכלים:

לזהות את המקומות בהם שימוש נכון של הידע של ארגוני של מומחים ועובדים ישפר את היעלות, יחסוך בזמן, ישפר את השירות, ויגדיל את המעורבות והנאמנות של העובדים הלקוחות והשותפים.

להדריך אנשים, צוותים וארגונים בהטמעה נכונה של טכולוגיה דיגיטלית חדשה ולסייע לארגון לבצע טרנספומציה דיגיטלית.

לבנות תהליכים אשר יעודדו את העובדים לתרום ולשתף בידע.

לחבר לטכנולוגיות אשר מאפשרות לעשות זאת באמצעות  כלים מעולם סביבות עבודה דיגיטליות, רשתות חברתיות, קהילות ידע ארגוניות, בלוגים, דירוגים ועוד.

שיטת העבודה שלנו מתבססת גישה של Agile, גישה זרירזה ומהירה אשר עובדת על העקרון של בנייה של משהו מהר, קבלת משובים מהארגון, תיקון ושיפור והרחבת הפעילויות.

אנו בוחנים כל פרוייקט מממספר זוויות מבט – תרבות ותהליכים ארגוניים, תכנים, טכנולוגיות, ואנשים.

אנו עושים שימוש רב במתודלוגיות שפותחו בחוץ על ידי חברות וארגונים מובילים בעולם.

באמצעות מתודולוגיות אלו נוכל לעזור לכם ביצירת השינוי הארגוני הנדרש להצלחה של פרויקטים אליו.

ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ניהול הידע, רשתות חברתיות וקהילות

מי אני

גלית גנאור
גלית גנאוריועצת ארגונית, מומחית בדיגיטל
יועצת אסטרטגית בכירה. גלית, מומחית מובילה בתחום קהילות, ניהול הידע, למידה, רשתות חברתיות, וחוכמת ההמונים בארגונים, בעלת ניסיון של למעלה מ 15 שנה כמובילת פעילות עסקית-טכנולוגית, בארגונים גדולים ובינלאומיים, מומחית בניהול והקמה של תהליכי תומכי ידע ארגוני ומינוף ידע עובדים לשיפור ביצועים עסקיים.
לגלית ניסיון, בין השאר, בארגונים הבאים: קליקסופטוור, אורבוטק, צ’ק פוינט, מלנוקס, החברה למתנסים, תגלית, בנקים וחברות ביטוח ועוד.

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון.

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

לפתוח ערוצים לתקשורת דו כיוונית זה אתגר גדול אשר מחייב שחירור של שליטה והבנה שלא כל הידע נמצא אצלנו המנהלים, ארגונים אשר מאפשרים זאת, בצורה מבוקרת כמובן, מגלים את העצמה האמיתית שהביא לנו האינטרנט, המאפשר לנו למצוא מידע על כל נושא שאנו רוצים, מידע מובנה (top-down) וכן מידע שצומח מהשטח (bottom-up) של המלצות של גולשים, דירוגים, ותגובות. השילוב הזה של המידע המובנה עם זה הצומח הוא מה שהפך את האינטרנט למקום שאנו לא יכולים לחיות בלעדיו.

אם תרומתי הקטנה לארגונים תהיה לאפשר להם להקים להם את Tripadvisor או ה- Facebook  או StackOverfolw הפנימי שלהם, זכיתי.

בשנים האחרונות אני עושה לא מעט עבודה התנדבותית הכוללת תרומה לקהילה. אחת הקהילות בהם אני פעילה הוא ארגון הגג של היועצים הארגוניים בישראל. בשנים האחרונות אני  חברת הנהלה ומובילה את פעילות הקהילה הדיגיטלי של פ.א.י – פיתוח ארגוני ישראל

בעבר הייתי חברה הנהלה בבפורום ניהול הידע.

מבחינת השכלה פורמלית וא-פורמלית, יש לי תואר שני בהצטיינות בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה. תעודה של מנחת קבוצות מאוניברסיטת בר אילן ובשנים האחרונות אני לומדת קורסים רוחניים אשר שמים דגש על נושאים כגון הקשבה, נוכחות, מודעות ושימוש מיטבי באנרגיית החיים.

אם קראתם עד לכאן – אז הנה פוסט אישי שלי שכתבתי לאחר שהשתתפתי בסדנא רוחנית עוצמתית מאוד – 7 המתנות שלי לעולם.

שותפים לדרך יחד איתי

לעבוד יחד עם עוד אנשים זה הרבה יותר כייף. מאמינה גדולה בשיתופי פעולה עם מומחים שהפכו להיות חברים שלי לדרך. יחד ייצרנו, פיתחנו מגוון של פיתרונות לארגונים

אביגדור שרון
אביגדור שרוןארכיטקט פתרונות ידע וסביבות עבודה שיתופיות
מומחה בתכנון וביישום של מערכות ידע, אינטרנט וסביבות עבודה מקוונות. בעל ניסיון בהקמת וניהול פרויקטי ידע תוך מתן מענה לכל ההיבטים – תהליכי עבודה, תרבות ארגונית, אנשים, תכנים וכלים טכנולוגיים, ואינטגרציה מלאה שלהם.

אביגדור היה במשך יותר מ-10 שנים ארכיטקט שירותי הידע הארגוניים ומנהל האינטראנט באמדוקס. הוביל באמדוקס את הקמת האינטראנט, פורומים, וויקי ארגוני (אמדוקספדיה), שירותי ידע רוחביים ופתרונות לקבוצות עבודה. אביגדור היה חלוץ ביישום תקן ניהול הידע ISO 25006 של מכון התקנים לניהול ידע ארגוני על כל היבטיו.

ניצן פימנטל
ניצן פימנטליועצת ארגונית מומחית באנשים :-)
אוהבת לעבוד עם אנשים, אוהבת להקשיב, רואה בכל אדם את הפוטנציאל הטמון בו. בעלת ראייה מערכתית רב תחומית, חשיבה מקורית.
יועצת ארגונית, מלווה אנשים וארגונים בתהליכי שינוי, עוסקת בפיתוח מנהיגות בגישת ה"מנהיגות האופקית".
14 שנים במגוון תפקידים בהדרכה וכיועצת פנים ארגונית באינטל. באינטל למדנו איך לייצר חדשנות בעולם גלובלי אשר נתון לשינויים תמידיים, להוביל תהליכי שינוי של ארגון לומד ו- Lean Mangement, להטמיע תרבות ארגונית המדגישה זהות ומחוברות ועוד
לאחר שנים באינטל פגשתי את IMO- המכון להתפתחות האדם והארגון, מכון בינלאומי אותו יסד פרופ' אדריאן בקמן. למדתי את הגישה ומתוכה אני מגיעה.
רעי דישון
רעי דישוןמייסד CommAgain - הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים
מייסד CommAgain – הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים ובעל תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה, מייסד-שותף חברת "מרחוק".
בעל ניסיון רב בהקמת ופיתוח קהילות (הפורום המקצועי למובילי קהילות וארגונים, "אמנים ישראלים – קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים", פורום ארגוני בוגרים), עמית קהילת ROI מייסודה של קרן שוסטרמן ואחד הנציגים של Burning Man בישראל ויוצר-חבר לעמותות מידברן ומקום לאמנות בקרית המלאכה.
עבודת צוות

פוסטים ומאמרים אחרונים שפרסמנו

מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

By |אפריל 19th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, עיתונות, פנים ארגוני, שיתוף בידע, תהליכי שינוי|

מחקר חדש שיצא בירחון - Organizational Behavior and Human Decision Processes מדווח כי לפעמים שתיקה של עובדים יכולה להיות [...]

סגור לתגובות על מתי מקשיבים לעובדים בארגון?

על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

By |מרץ 27th, 2023|Categories: Social Knowledge, התבוננויות על החיים והארגונים, כללי, קהילות|

כבר לפני שנה פנה אלי יהודה ונסובר, היום מנהל ידע בחברת היי-טק, שנכתוב פוסט יחד... יהודה ונסובר כותב בלוג [...]

סגור לתגובות על על כוחה של קהילה / פרשת ויקהל

5  סוגים של קהילות 

By |מרץ 27th, 2023|Categories: Social Knowledge, פנים ארגוני, קהילות, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות, תקשורת עם לקוחות|

ההגדרה המילונית של קהילה לפי מילון אבן שושן היא: "קבוצת אנשים בעלי עניין משותף המקיימים קשרים ופעילויות משותפות לאורך [...]

סגור לתגובות על 5  סוגים של קהילות 

איך מייצרים מחוברות ארגונית בכללית באמצעות קהילת עובדים

By |ינואר 1st, 2023|Categories: Social Knowledge, חכמת ההמון בארגונים, פנים ארגוני, קהילות|

בין ספטמבר לנובמבר 2022 ניתנה לי ההזדמנות להעביר מספר מפגשים של "סדנה לניהול קהילות פנים ארגוניות במדיה החברתית". בכללית [...]

סגור לתגובות על איך מייצרים מחוברות ארגונית בכללית באמצעות קהילת עובדים

מפגש בוגרי קורסי קהילות – קהילות – צילום – ארגון

By |נובמבר 24th, 2022|Categories: Social Knowledge, כללי|

יום חמישי ה-1.12 18:30-20:00 ניפגש בגן העיר בתל אביב מפגש בוגרים BYOB בפסטיבל הצילום הבינלאומי בגן העיר. במסגרת אירועי הבוגרים של [...]

סגור לתגובות על מפגש בוגרי קורסי קהילות – קהילות – צילום – ארגון

מה האימפקט או הערך שניתן ליצור ולקבל מקהילה ?

By |נובמבר 9th, 2022|Categories: Social Knowledge, קהילות, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות, תהליכי שינוי, תקשורת עם לקוחות|

אחת השאלות המורכבות ביותר הוא להבין את הערך שניתן לקבל מקהילה. איך אנו יכולים להביא לידי ביטי את הערך [...]

סגור לתגובות על מה האימפקט או הערך שניתן ליצור ולקבל מקהילה ?

מאמרים שלנו וכתבות ברחבי הרשת עלינו

לקוחות נבחרים

רשימה חלקית של הלקוחות איתם עבדנו

עבור למעלה