Kathryn Everest  בהרצאה מרתקת על עולם העבדה העתידי מדברת בין השאר על סגנונות עבודה שונים. לדבריה, לכל אדם יש את סגנון העבודה שלו, וסגנון זה אינו קשור לגיל או לתפקיד אלה לנטיות האישיות.

אנשים, מנהלים וארגונים אשר יכירו את סגנונות העבודה השונים של העובדים שלהם יוכלו להתאים את סוג התפקיד לסגנון העבודה של העובד.

אבל לפני שנגלה לכם מהם סגנונות העבודה השונים בארגונים – בואו נבדוק את סגנון העבודה שלך.

 

Discover your WorkType

ענו על מספר שאלות קצר וגלו מהו סגנון העבודה שלכם:

https://www.jivesoftware.com/why-jive/WorkType-navigator/

 

עכשיו אחרי שאתם כבר יודעים קצת יותר מי אתם ומה סגנון העבודה שלכם, צפו בסרטון קצר אשר מדבר על סגנונות העבודה השונים.

Kathryn Everest מובילה את האסיטרטגית Collaboration של JiveSoftware הגיעה לביקור בישראל ונתנה את ההרצאה במסגרת כנס משאבי אנוש בסוף דצמבר 2015. בסרטון היא מדברת עם עולם העבדוה. היא מתארת את עולם העבודה שכבר מתקיים היום בארה"ב.

תחילה היא מדברת על התמודדות עם שינויים. לטענתה יש אנשים שאוהבים מאוד שינויים ורוצים כל הזמן שיהיו שינויים במקום העבודה ויש אנשים אחרים שקשה להם להתמודד עם השינויים. זה לא עניין של גיל, אלה זה עניין של דפוסים של אנשים.

 

 

ב- Jive פיתחו מטריצה שמסתכלת על העובדים בארגונים דרך הכישורים היכולות והנטיות האישות שלהם.

 

Work Type, Jivesoftware

Work Type, Jivesoftware

 

 

שני צירים מרכזיים – ציר המיקוד וציר האוריינטציה

בציר האוריינטציה יש אנשים שהמיקוד שלהם הוא בתמונה הגדולה ויש אנשים שהמיקוד שלהם הוא בפרטים הקטנים. כמובן שכולנו משלבים בין השניים, אך יש מקומות בהם אנו חזקים יותר.

בציר המיקוד הנטייה של חלק מהאנשים יכולה להיות למקום של רעיונות – לתת רעיונות טובים, אחרים המיקוד שלהם הוא בתהליך אשר מוציא לפועל את הרעיונות. יש כאלה שהמיקוד שלהם הוא במשימות ובתוצאות ויש שהקשרים והיחסים הם המיקוד. שוב כולנו פועלים בכל הזירות הללו אך יש כאלה שהם חזקים יותר בתחומים מסוימים.

 

אז מה הם הטיפוסים שהמודל הזה מציג?

Explorer

אדם יצירתי שופע רעיונות אשר ורואה מבנים ויחסים שאחרים לא רואים. אתה מרגיש בנוח באזורים חדשים. אתה האדם הנכון לחשוב על רעיונות חדשים ולהציע נקודות מבט רעננות.

Planner

אתה אוהב לבנות את התהליכים אשר יעזרו לארגונים להוציא לפועל רעיונות חדשים. יש לך את היכולת לחשוב על הצעדים לפני כולם ולתכנן לפיהם. אתה האדם הנכון לייצר סדר בתוך עולם של כאוס.

Energizer

אתה מביא התלהבות וריגוש לעבודה שלך, יודע לדאוג שכולם יהיו מחוברים ומעודכנים וידע להזיז אותם קדימה כשיש אתגרים. אצלך אין בעיות יש רק אתגרים. אתה האדם הנכון להשיג את הבלתי אפשרי.

Connector

אתה מחבר ומגשר בין אנשים, אתה רואה מה ניתן להשיג יחד. אתה ידוע ברשת הקשרים הענפה, ואתה דואג שכולם ירגישו חלק ממשהו גדול יותר. אתה האדם הנכון לחבר בין אנשים.

Expert

אתה אוהב להבין איך מערכות ומבנים עובדים. אתה חוקר עד שאתה מבין בדיוק איך הדברים עובדם, ומתבסס על הידע והניסיון שלך. אתה האדם הנכון לפתרון בעיות.

Producer

אתה אוהב להוציא רעיונות לפועל ומפיק הנאה רבה מכך. אתה מנהל הרבה מאוד רשימות של משימות גדולות וקטנות שיש לבצע. אתה האדם שיודע לגרום לדברים לקרואת.

Optimizer

אתה מתאם פעילויות ומשימות, אתה עוקב כל הזמן על קצת התקדמות של הפרויקטים ואוהב מאוד לייעל תהליכים ולחסוך במשאבים. אתה האדם לגרום לדברים לעבוד טוב יותר.

Coach

אתה אוהב לעזור לאנשים לראות איך הם יכולים להשתפר ולהתקדם. הסיוע והגיבוי שלך מאפשרים לחברי הצוות לגלות בעצמם יכולות חדשות. אתצה האדם הנכון להוציא את הטוב ביותר מהאחר.

 

אז איך כל זה קשור לטכנולוגיה?

אחד הקונספטים המרכזיים שמאמינים בהם ב- Jive הוא שלכל אחד יש את סגנון העבודה שלו, את הדרך שבה נוח לו לנהל את יום בעבודה.

יש כאלה שמנהלים את הכל באאוטלוק, יש כאלה שמנהלים משימות, יש כאלה שנוח להם להיכנס למקום אחד ולראות שם מה הדברים בהם הם צרכים לטפל ולקדם, יש כאלה שנמצאים בנסיעה ורוצים לעבוד מהטלפון הנייד, כל אחד עם הסגנון שלו, והייחודיות של Jive שלא משנה איך נוח לך לעבוד, עם Jive אתה יכול לעבוד מכל מקום בכל זמן. Jive  היא פלטפורמה שניתן לעבוד איתה בטלפון הנייד, ניתן באמצעות מסך המחשב ומי שאוהב לעבוד באאוטלוק או Gmail  יכול פשוט להמשיך לעבוד משם.

אחד הדברים שמייחדים את Jive שהמוצרים שלהם יודעים להתאים לסגנון העבודה של העובד, לא משנה איך אתה אוהב להיות מחובר ומעודכן לארגון, Jive יודעים לתת לכך מענה.

  • העבודים שלכם הם עובדים ניידים אשר לא נמצאים מול מסך המחשב?
    • אין בעיה, נעבוד דרך הטלפון.
  • העובדים שלכם לא אוהבים שינויים?
    • אין בעיה, כל המידע של Jive  יגיע לאוטלוק שלהם, וגם ניתן יהיה לעשות חיפוש על ה- Jive  משם.
  • העבודים שלכם רגילים ל- Facebook
    • אין בעיה, יכולים להתעדכן כל יום ב- activity stream
  • העבודים שלכם עברו ל- google?
    • אין בעיה, תוכלו לקבל את כל העדכונים ישירות למייל וגם לייצר מסמכי google ישירות מה- Jive

 

קראו עוד:

Identify Your Thinking Style

 בתחרות שהם ערכו  Harvard Business Review בסוף שנת 2015 דירגו את הכתבה

What Kind of Thinker Are You?  של  Mark Bonchek and  Elisa Steel כאחת הכתבות הנבחרות של השנה, ואפילו עשו סרטון קצר על המודל שפותח ב-Jive

 

 

 

 

רוצים לשמוע עוד?

צרו קשר ונשמח להגיע לפגישת היכרות!

אז אם גם אתם