מה המיומנויות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי?

By |מרץ 30th, 2016|

כפי שכולנו מכירים וחווים יום יום, אנו עושים שימוש רב בכלים דיגיטליים גם בחיים הפרטיים וגם בסביבת העבודה. רובנו לדוגמה, משתמשים בפייסבוק וב-WhatsApp לתקשורת מהירה, התעדכנות ושיחה. אנו צורכים מידע רב ברשת האינטרנט ממגוון מקורות. האם נדרשים לשם כך מיומנויות מיוחדות? אבל מה קורה כאשר מטמיעים כלים דיגיטליים, אשר מאפשרים לכל אחד מהעובדים בארגון להעלות [...]

סגור לתגובות על מה המיומנויות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי?

אני רוצה משהו פשוט אבל חכם!

By |מרץ 3rd, 2016|

הרבה לקוחות פוטנציאליים שאני מראה להם את שפע היכולות של המוצר של Jive אומרים "זה מוצר מדהים, אפשר לעשות איתו כל כך הרבה דברים...... אבל זה יותר מידי בשבילנו, אנחנו צריכים משהו פשוט יותר" כשאני שומעת את זה, אני מבינה, אבל גם מופתעת. הרבה מאוד עבדתי עם כל מיני מוצרים שונים, התחלנו עם דבר אחד [...]

סגור לתגובות על אני רוצה משהו פשוט אבל חכם!

להצליח לשנות תרבות ארגונית

By |פברואר 18th, 2016|

נהוג לחשוב שתרבות ארגונית היא אולי אחד הדברים שהכי קשה לשנות, אם בכלל. ארגונים רבים שעוסקים בשאלת התרבות הארגונית, עוסקים בנושאים כגון ערכים או ומתקשרים אותם במגוון דרכים וכלים, לרוב בהשקעה לא קטנה. פוסטרים, אירועי חברה ועוד. אבל איך מממשים באמת את החזון הזה? אני מכירה את האסכולות, התיאוריות והגישות השונות, ומאמינה שהן חשובות אך [...]

סגור לתגובות על להצליח לשנות תרבות ארגונית

מחירים חדשים – Jive

By |פברואר 16th, 2016|

זה הזמן לפשט את הדברים Jive הוא סביבת עבודה ארגונית אשר מאפשרת בקלות להקים קבוצות עבודה לכל נושא, בין אם זה נושא מקצועי או צוות שעובד יחד. לכל קבוצה ניתן להזמין את האנשים הנכונים לשתף מסמכים, שאלות, דיונים, דפי וויקי ארגוניים, ועוד . זוהי סביבת עבודה זמינה מכל מקום, מהטלפון הנייד, המחשב או האי מייל. [...]

סגור לתגובות על מחירים חדשים – Jive

מה קורה כשהופכים שיתוף בידע למשחק?

By |פברואר 2nd, 2016|

בחברת היי טק בה עבדתי, יצרנו מנגנון של וויקי ארגוני בה עובדים במחלקות רבות בארגון התבקשו לשתף בידע ובניסיון שצברו במהלך העבודה שלהם. את השאלות המרכזיות שהתמודדנו אתה הייתה - מה יגרום שלאנשים לקחת חלק בתהליך הזה? מה ה-אמיל"י (אני מה יוצא לי מזה) בשבילם? ואז חבר טוב של בועז העלה את הרעיון – בוא [...]

סגור לתגובות על מה קורה כשהופכים שיתוף בידע למשחק?

סגנונות עבודה שונים של עובדים בארגונים

By |ינואר 10th, 2016|

Kathryn Everest  בהרצאה מרתקת על עולם העבדה העתידי מדברת בין השאר על סגנונות עבודה שונים. לדבריה, לכל אדם יש את סגנון העבודה שלו, וסגנון זה אינו קשור לגיל או לתפקיד אלה לנטיות האישיות. אנשים, מנהלים וארגונים אשר יכירו את סגנונות העבודה השונים של העובדים שלהם יוכלו להתאים את סוג התפקיד לסגנון העבודה של העובד. אבל [...]

סגור לתגובות על סגנונות עבודה שונים של עובדים בארגונים

מה תהיה ההפתעה הבאה של מועדוני לקוחות?

By |דצמבר 2nd, 2015|

להיות אותנטי בקשר עם הלקוחות.... ארגונים מחפשים כל הזמן את הדרך הנכונה לשמור על קשר עם הלקוח. עסקים רבים עשו כברת דרך משמעותית בתחום פורח זה, ארגונים רבים מחדשים ומנסים כל הזמן דברים חדשים שיאפשרו להם לשמור על קשר ישיר עם הלקוח. מגוון רב של ערוצים נותנים מענה למועדוני לקוחות: כרטיסי מועדון חבר נקודות, צ'ופרים [...]

סגור לתגובות על מה תהיה ההפתעה הבאה של מועדוני לקוחות?

מנהיגות ארגונית יוצרת חדשנות

By |נובמבר 23rd, 2015|

ראיון מרתק עם Elisa Steele מנכל"ית חברת Jive על המגמות של שוק העבודה בארה"ב, וכיצד מנהיגות מובילה לחדשנות. אליסה מדברת על החשיבות של לחבר את כל העובדים של הארגון ולחבר את הלקוחות. הראיון ניתן ב-    CXOTalk  שיחות בנושא חדשנות, מהיגות וטכנולוגיה. היא אומרת " ב- Jive אנו מאמינים ובוח של האנשים, ואנו מייצרים טכנולוגיה שמאפשרת [...]

סגור לתגובות על מנהיגות ארגונית יוצרת חדשנות

הרצאה: Jive, Turn your customers to advocates

By |נובמבר 12th, 2015|

מספר פרסומים בנושא ההשקה של Jive בעברית Jive  משיקה לראשונה גירסא עברית למוצריה - פורסם ב- פורסם ב-21 באוקטובר 2015  ב- DailyMaily סיקור הרצאות הכנס - פורסם ב-28  באוקטובר 2015 ב-  DailyMaily ראיון אישי עם רות סרנס פאגבאום במהלך הכנס של אנשים ומחשבים באמצעות - DailyTV   בכנס של אנשים ומחשבים ב- 28.10 Ruth Cernes [...]

סגור לתגובות על הרצאה: Jive, Turn your customers to advocates

תקשורת דו כיוונית – מניהול משברים, למניעתם

By |נובמבר 7th, 2015|

בעיתון Lady גלובס של חודש אוקטובר 2015 התפרסמה כתבה בשם 6 מיליון מצלמות. מהכתבה עולה כי הרשתות החברתיות הקפיצו דרמטית את מקדם הפגיעות של תאגידים ושל דמויות ציבוריות בעידן החדש. מנהלי המשברים הבכירים בארץ מסבירים מה המלכודות הגדולות שנופלים בהן, ואיך מתמודדים עם פוסט ויראלי עוין. שיח בטורים גבוהים. מאת מיה סלע.  מה אומרים מנהלי משברים מובילים מוטי [...]

סגור לתגובות על תקשורת דו כיוונית – מניהול משברים, למניעתם

חשיפת הגירסה העברית של Jive – כנס אנשים ומחשבים

By |אוקטובר 18th, 2015|

לאחר הצלחה חסרת תקדים בעולם, Jive ו-Social Knowledge משיקים בישראל את המוצרים המובילים לניהול קשר עם שותפים ולקוחות, לפורטל ארגוני ולעבודה טובה יותר יחד בארגונים, בעברית מלאה.   בכנס אנשים מחשבים תהיה לכם הזדמנות לשמוע הרצאה מרתקת אשר תסביר כיצד ניתן להפוך את הלקוחות שלנו לשותים בתוך הארגון ולחזק את הקשר בין הלקוח לבין הארגון. [...]

סגור לתגובות על חשיפת הגירסה העברית של Jive – כנס אנשים ומחשבים

אז מה זה ה- Jive הזה? רשת חברתית? פורטל? סביבה לקולוברציה?

By |אוקטובר 18th, 2015|

Jive היא חברה אמריקאית מובילה לפי גרטנר, פורסטר ואנליסטים נוספים כפלטפורמה ל- Social Collaboration. היא נחשבת על ידי האנליסטים "מוצר שהמשתמשים אוהבים" בזכות הקלות ופשטות השימוש, יחד עם הרבה מאוד יכולות. המטרה של Jive היא לאפשר לארגונים ולקבוצות לעבוד, ללמוד וליצור טוב יותר ביחד באמצעות פלטפורמה תומכת לשיתוף מקוון. אנשים והקשר ביניהם הם המיקוד המרכזי [...]

סגור לתגובות על אז מה זה ה- Jive הזה? רשת חברתית? פורטל? סביבה לקולוברציה?

אנשים צריכים שיראו אותם! על מחוברות לארגון

By |ספטמבר 17th, 2015|

אנשים צריכים שיראו אותם, זה אחד הגורמים הכי חזקים להנעה ולמוטיבציה של עובדים, מנהלים ואנשים. שמישהו יגיד כל הכבוד, אתה עושה עבודה טובה. שמישהו יגיד כן, זה באמת מעולה. זה אחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים על מחוברות של עובדים לארגון. אבל בעולם שלנו, אנו עסוקים הרבה מאוד פעמים בביקורת, למה זה לא ככה, ולמה זה לא [...]

סגור לתגובות על אנשים צריכים שיראו אותם! על מחוברות לארגון

Jive תומך בעברית!

By |אוגוסט 11th, 2015|

Social Knowledge וחברת Jive העולמית שמחות להודיע על חשיפת המהדורה המלאה של Jive 8 בעברית. המהדורה המלאה תושק בחודש אוקטובר 2015 בעדכון הרבעוני. לראשונה בישראל, חברות יוכלו להקים פורטלים קולבורטיביים, קהילות לקוחות, קהילות של שותפים עסקיים, סביבות עבודה והדרכה בעברית מלאה בקלות. כל החידושים שיש באינטרנט – אצלכם בארגון – לעודד לשיתוף, עבודה טובה יותר יחד, [...]

סגור לתגובות על Jive תומך בעברית!

רשתות חברתיות בארגונים – מאמר

By |יוני 30th, 2015|

מאמר זה פורסם  בספר ניהול ידע בישראל 2015 אסופת מאמרים בהוצאת הפורום לניהול ידע הספר יצא לאור במרץ 2015.     השינויים הרבים המתרחשים בעולם הטכנולוגי ובאינטרנט מובילים לשינויים משמעותיים בדרך בה אנו חשופים למידע, צורכים מידע, וגם בכל מבנה התקשורת שלנו עם קבוצות שונות. בשנים האחרונות תקשורת באמצעות רשתות חברתיות הפכה לנפוצה לא רק [...]

סגור לתגובות על רשתות חברתיות בארגונים – מאמר

איך Jive עוזר לנהל תהליכי פיתוח ב- Scrum?

By |יוני 9th, 2015|

אחת השאלות שהרבה לקוחות שואלים הוא איך ניתן לתמוך בתהליכי פיתוח של Scrum באמצעות Jive, ומה נרוויח אם נשתמש ב- Jive  כאשר אנו עובדים במתודולוגיית Scrum. בחרנו להציג לכם כמה דוגמאות של דברים קטנים ואמיתיים אשר קוראים בכל פרויקט טכנולוגי, ובעיקר בפרויקטים מבוססים על מתודולוגיית Agile  ו- Scrum. 5 דברים שקוראים לפחות כל יום בארגון [...]

סגור לתגובות על איך Jive עוזר לנהל תהליכי פיתוח ב- Scrum?

איך עובד חדש ב- CA משתמש ב- Jive ביום יום?

By |יוני 1st, 2015|

בחודש מרץ אירחנו ביקור של נציגים של חברת Jive , בין ביקורי הלקוחות נערך אירוע בו דיברנו על כל התחום הזה של תקשורת חדשנית עם לקוחות והארגון. כתבה על הכנס התפרסמה ב-  TelecomNews – יישום רשתות חברתיות בארגונים   אחת ההרצאות המרתקות ואמיתיות ביותר הייתה של ניר אסיאס. ניר מספר כיצד נכנס לעבודה בארגון, ונדרש מהר מאוד לתת [...]

סגור לתגובות על איך עובד חדש ב- CA משתמש ב- Jive ביום יום?

פיתוח מוצרים חדשים, Lean ועבודה טובה יותר יחד

By |מאי 13th, 2015|

מכון ILE - Israel Lean Enterprise מזמין אותכם לסדנא חדשנית בנושא פיתוח מוצרים חדשים. הסדנה תיערך בזיכרון יעקב, בתאריך 27/5/15 בין השעות 8:30-17:00 דרישת השוק למוצרים ושירותים התפורים על פי מידות הלקוח באיכות, במועד ובמחיר, משנה את עקרונות פיתוח המוצר ואת שיטות העבודה של צוותי הפיתוח. חדשנות הפכה למילת מפתח לא רק לגבי פיתוח טכנולוגי [...]

סגור לתגובות על פיתוח מוצרים חדשים, Lean ועבודה טובה יותר יחד

רשתות חברתיות לארגונים – תובנות מסדנא

By |אפריל 30th, 2015|

בכנס ניהול הידע האחרון שהתקיים ב- 30 במרץ 2015 העברתי סדנא בנושא של רשתות חברתיות לארגונים במסגרת הכנס השנתי של פורום ניהול הידע בישראל הסדנא הייתה סוג של דיון בו השתתפו מומחים מארגונים מובילים במשק כגון רפאל, הטכניון, Nice, אנשי אקדמיה ויועצים לניהול ידע ועוד.. הדיון היה פורה ומלמד מאוד והוצגו בו מספר נושאים אשר [...]

סגור לתגובות על רשתות חברתיות לארגונים – תובנות מסדנא

מיהם  הארגונים בעולם אשר הבינו כבר מזמן את הערך של Social Collaboration?

By |אפריל 16th, 2015|

ארגונים הרגילים לשיטות עבודה מושרשות שואלים את עצמם למה בכלל צריך Social מה הערך שנקבל מזה, מדוע צריך לעשות Collaboration ויותר מהכל – האם מה שאנו עושים היום הוא לא מספיק טוב? ואיפה זה שונה מכל מה שנעשה עד היום בארגונים?  ארגונים רבים מיישמים ביום יום אסטרטגיה של Social Collaboration למצוא את התשובות הנכונות [...]

סגור לתגובות על מיהם  הארגונים בעולם אשר הבינו כבר מזמן את הערך של Social Collaboration?
עבור למעלה