מה המיומנויות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי?

מה המיומנויות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי?

By |מרץ 30th, 2016|סגור לתגובות על מה המיומנויות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי?

כפי שכולנו מכירים וחווים יום יום, אנו עושים שימוש רב בכלים דיגיטליים גם בחיים הפרטיים וגם בסביבת העבודה. רובנו לדוגמה, משתמשים בפייסבוק וב-WhatsApp לתקשורת מהירה, התעדכנות ושיחה. אנו צורכים מידע רב ברשת האינטרנט ממגוון מקורות. האם נדרשים לשם כך מיומנויות מיוחדות?

אבל מה קורה כאשר מטמיעים כלים דיגיטליים, אשר מאפשרים לכל אחד מהעובדים בארגון להעלות ולשתף בתוכן? כלים אשר מאפשרים לחוכמת ההמון לבוא לידי ביטוי בתוך מקום העבודה כפי שהיא באה לידי ביטוי בסביבה האישית והחברתית באינטרנט.

האם כולם יודעים איך להשתמש נכון בכלים הללו?

אם ניתן להם את הכלים המתאימים בתוך הארגון, האם הם פשוט יתחילו לעבוד?

אז זהו שממש לא……

 

 

קטרין אוורסט, יועצת אסטרטגית בכירה ב-Jive , מסבירה מהם המיומנות המרכזיות הנדרשות מעובדים בעידן הדיגיטלי

לייצר מיומנות שיתופית – אנשים בארגון לא משתפים ועובדים יחד באופן טבעי כפי שהם עושים בסביבה הביתית שלהם!  אחד האתגרים הגדולים הוא ללמד את האנשים איך לעבוד יחד בדרך יעילה ופרודוקטיבית.

מיומנות דיגיטלית – אנשים צריכים ללמוד לעבוד בצורה דיגיטלית. זה לא משהו שבא בטבעיות כמו שימוש ב-WhatsApp או בפייסבוק – אנשים צריכים ללמוד מתי נכון להשתמש בערוצים דיגיטליים, איך להשתמש בהם בצורה יעילה שמביאה ערך לארגון ואיך להימנע מהצפה ומהפרזה.

לדעת לספר סיפורים – כתיבה היא כבר לא רק למחלקת השיווק בארגון בלבד. כולם מתחילים לכתוב.  פתאום, כל אחד בארגון הופך להיות מספר סיפור, אנשים צריכים לדעת איך לכתוב ואיך לתקשר בצורה שאנשים אחרים ירצו לקרוא ולעקוב אחריהם.

לייצר רשת של קשרים חזקים – לאנשים שמצליחים בארגון, יש רשת קשרים מאוד ייחודית. רשת קשרים יוצרת אמון בין אנשים בארגון. חשוב מאוד ללמד איך לייצור רשת קשרים מקצועיים חזקים בתוך הארגון, מכיוון שרשת זו תוביל לפיתוח מומחיות גדולה יותר בארגון, לשביעות רצון ולשימור עובדים בעלי ידע וניסיון. לכן חשוב לעודד וללמד אנשים כיצד לייצר קשרים משמעותיים בארגון – קשרים חזקים שמבוססים על אמון

 

work style

 

עוד סרטונים מההרצאה של קאטרין אוורסט:

סגנונות עבודה שונים של עובדים בארגונים

מה קורה כשהופכים שיתוף בידע למשחק?

 

נשמע מעניין! צרו איתי קשר לקביעת פגישה

יעניין אותכם לקרוא

https://socialknowledge.co.il/work-loud-%d7%9c%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c/

 

https://socialknowledge.co.il/ourservices/

 

שתפו את המאמר הזה, בחרו את הפלטפורמה שלכם!

אודות המחבר:

אני אוהבת לכתוב, יש ימים שיש לי את זה, משהו שראיתי, משהו שמישהו אמר, פיתאום בא לי לכתוב משהו קטן, איזה רעיון איזו מחשבה. מקווה שתהנו מהמחשבות שלי. :-) ואם יש שגיאות כתיב... גם זה חלק ממני, למרות שאני מאוד משתדלת... הכי כייף זה לקבל תגובות, אז יאללה איזה פירגון קטן, שיתוף באיזה רשת חברתית - תמיד נעים...
עבור למעלה