מה האימפקט או הערך שניתן ליצור ולקבל מקהילה ?

אחת השאלות המורכבות ביותר הוא להבין את הערך שניתן לקבל מקהילה. איך אנו יכולים להביא לידי ביטי את הערך [...]

By |נובמבר 9th, 2022|Categories: Social Knowledge, קהילות, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות, תהליכי שינוי, תקשורת עם לקוחות|סגור לתגובות על מה האימפקט או הערך שניתן ליצור ולקבל מקהילה ?

תחושת שייכות מחוברות בקהילה

כשאתם מגיעים למקום חדש, לקהילה או קבוצה חדשה, איך אתם מביאים את עצמכם שם? עד כמה אתם פתוחים, משוחחים, [...]

By |ספטמבר 28th, 2022|Categories: כללי|סגור לתגובות על תחושת שייכות מחוברות בקהילה

סרטון: איך קהילות יכולות לקדם את העסק שלנו כמאמנים ומטפלים

השנה גם אני הייתי סטודנטית.... הרבה זמן התלבטתי האם בכלל אני צריכה לימודים נוספים, כבר יש לי שני תארים [...]

By |אוגוסט 21st, 2022|Categories: Social Knowledge, הרצאות וסרטוי וידיאו, קהילת לקוחות, קהילת מומחים|Tags: |סגור לתגובות על סרטון: איך קהילות יכולות לקדם את העסק שלנו כמאמנים ומטפלים

סרטון: קהילת מנחי NLP

האם ארגונים שונים שמתחרים אחד בשני יכולים ליצר שיתופי פעולה? איך בונים שיתוף פעולה סביב מטרה משותפת שהיא גדולה [...]

וובינר בנושא קהילות – בין בית ספר לקהילה

שמחים לשתף אתכם בהקלטה של וובינר שערכנו בנושא של קהילות. אז מה היה לנו במפגש? חדשות ועידכונים מהשדה - [...]

By |יולי 3rd, 2022|Categories: Social Knowledge, הרצאות וסרטוי וידיאו, קהילות, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, תקשורת עם לקוחות|סגור לתגובות על וובינר בנושא קהילות – בין בית ספר לקהילה

מפגש קהילת בוגרי הקורס לדורותיהם

אחרי 11 מחזורים ולמעלה מ-150 משתתפות/ים מוכשרים/ות משלל ארגונים הגיע הזמן לפגוש את השטח ואת הקולגות בדרך יצירתית אירוע [...]

By |יוני 12th, 2022|Categories: כללי|סגור לתגובות על מפגש קהילת בוגרי הקורס לדורותיהם
עבור למעלה