השנה גם אני הייתי סטודנטית….
הרבה זמן התלבטתי האם בכלל אני צריכה לימודים נוספים, כבר יש לי שני תארים וכמה תעודות, ואני כל הזמן לומדת לבד מקריאה של חומרים מקצועיים שונים, אז האם באמת חשוב ללמוד עוד? לשבת בכיתה עם עוד סטודנטים?
אחרי הרבה התלבטויות, החלטתי שהגיע הרגע ובחרתי ללמוד קורס של אימון אישי בבית ספר לוגוס בהובלה של אילת לבנון.
קבוצה של 25 אנשים, נפגשים אחת לשבוע ברופין ללימודי תעודה. הייתה חוויה מאוד טובה ומחזקת.
ישבתי בקורס הזה בשלושה כובעים

  • הכובע הראשון של סטודנטית שלומדת אימון אישי
  • הכובע השני של יועצת ארגונית שכבר עובדת הרבה שנים בארגונים ומובילה ומלווה אנשים
  • הכובע השלישי התברר לי במהלך הקורס – גם אני רוצה ללמד ככה…

במהלך הקורס דיברנו על נושאים כגון אחריות, חזון אישי, פרדיגמות שמקבעות אותנו, טיפול בפחדים (שדונים – הכי האהבתי את זה 😊) והייתה הרבה מאוד עבודה גם אישית וגם קבוצתית.

אחד הדברים שעלו בחזון שלי זה שאני רוצה להמשיך להוביל את הנושא של קהילות, וללכת איתו עוד כמה צעדים קדימה, ובאמת כמו שאילת אמרה, חזון יכול להתגשם, ובנובמבר הקרוב אני פותחת מסלול הכשרה בניהול קהילות דיגיטליות, מסלול של חצי שנה בשיתוף עם היחידה לפיתוח מקצועי בבר אילן.

ועוד דבר שהתחדד לי במהלך הקורס, שמאמנים ומטפלים הם חלק משמעותי מקהל היעד שלנו בקורסים של מובילי קהילות. היו לנו לא מעט משתתפים שהרקע שלהם זה אימון וטיפול, וכשאילת פנתה אלי וביקשה שאני יעביר וובינר בתחום הזה עבור הקהילה שלה – קהילת המאמנים – ממש שמחתי על ההזדמנות הזאת.

כי אני שוב בשני כובעים – גם עדיין בשלבי הפרקטיקום שלי בתור מאמנת (רוצים אימון חינם? דברו איתי 😊) וגם המומחיות שלי היא בנושא קהילות למידה וידע.

אז למה בכלל כדאי למאמנים להקים קהילה?

מה הערך שמאמנים או מטפלים יכולים לתת ולקבל מקהילה?

מהם הנושאים והפעילויות אשר יעודדו את חברי הקהילה להשתתפות ואולי גם להיות שותפים פעילים?

כל אילו נושאים שעלו בתוך הוויבנר.

אז בלי יותר מידי ספויילרים, מזמינה אתכם לצפות בוובינר ולקבל תובנות וגם כמה דוגמאות של קהילות של מטפלים.

תודה לאילת לבנון על הפירגון וההזדמנות לעשות אח השילוב בין הידע שאני מביאה "מהבית" לבין היעד החדש אני צוברת…

ואם אתם מאמנים או מטפלים ומתלבטים מוזמנים לעשות אישי שעת ייעוץ ללא תשלום.