לפני כשנתיים Jive רצו להבין מה הלקוחות שלהם עושים עם המוצר. בעזרת חברת McKinsey הםן ערכו סקר אצל לקוחות שונים על מנת לנתח את השימושים Use Case המרכזיים של Social בכלל ושל jive בפרט.

המסר המרכזי: הטמעה של כלי Social  לארגון משפר את פרודוקטיות בעובד, נותן לו אפשרות להגיע ביתר קלות למידע הנכון בזמן הנכון.

רשת חברתית בארגון נותנת מקום "לקול של העובד" לתהליכים שהם יותר bottom – up  מאשר top – down וכלים אשר מאפשרים יותר עובדות שיתופית, יותר חיבור, יותר תקשורת

תהליכים מרכזיים – פיתוח של Use Case לארגון

מכירות: הכשרת עובדים חדשים, ניהול של תהליך המכירה מול לקוחות גדולים, איסוף מידע על מתחרים, מענה למכרזים ועוד.

שיווק: ניהול ותיכנון של קמפיינים שיווקיים, שיתוף של הלקוחות בתיכנון קמפיין.

תמיכה ושירות לקוחות: לקוחות עוזרים ללקוחות, חיבור של ידע בין מחלקות שונות למתן מענה מידי ללקוח, מתן קלים ללקוחות למצוא פיתרות ללא צורך בפנייה למוקד שירות הלקוחות. (Self Service)

תקשורת פנים ארגונית: תקשורת ישירה בין המנכ"ל לעובדים, שיפור ערוצי התקשורת הפנים ארגונית.

תהליכים חוצי ארגון: איסוף של סיפורי הצלחה וסיפורי מצויינות, לכידה של Best Practice, חוכמת ההמון בחדשנות Crowd Source Innovation, פיתוח מוצרים חדשים.

הדרכה והטמעה: הדרכה ופיתוח עובדים – בעיקר תוך דגש על למידה תוך כדי עבודה. זיהוי ומיפוי מומחים ארגוניים, שיפור של תהליכי ההכשרה של עובדים חדשים.

וזו רק ההתחלה…..

הנה תמצית מנהלים של הדו"ח

HOW SOCIAL BUSINESS PAYS OFF

A NEW STUDY CRUNCHES THE NUMBERS AND REVEALS  THE HARD-DOLLAR IMPACT OF USING JIVE

והנה הדוח המלא – זהירות – ליסודיים בלבד – 161 עמודים….

The social economy: Unlocking value and productivity through social technologies

למי שרוצה יותר הסבר על המענה שניתן בתהליכים השונים מוזמן ליצור איתנו קשר.

סיפורים של ארגונים

ויש גם הרבה סיפורים ספציפיים של ארגונים מסויימים.

למשל שימוש של jive בתחום הבריאות – Health Care   – למשל חברה אשר נותנת שירותי סיוע למטופלים נפגעי לב – באמצות אפרות לקבלת הרבה מאוד שירותים online ומעקב בבתי המטופלים