Galit_logoגלית גנאור הינה מנכ"לית ויועצת ארגונית בכירה, מומחית בניהול ידע ארגוני, ובעלת ניסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי שינוי בארגונים.

לגלית גנאור מעל ל-15 שנות נסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים.

בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מחכמת ההמונים בארגונים (Wisdom of the crowds), עבודה שיתופית דיגיטלית (Collaboration) , סביבות עבודה דיגיטליות (Digital Workplace) , מאפשרת לייצר ערוצים למידה תוך כדי עבודה (On Job Training), ואזורים שיתופיים למומחים (Experts) באמצעות קהילות ידע מקצועיות פנים-ארגוניות וקהילות לקוחות  (Communities) וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים בעולם הדיגיטלי אל תוך האקלים הארגוני. אני מחברת נושאים אילו לנושאים כגון חווית עובד (Employee Experience) ומחוברות עובדים (Employee Engagement) למוטיבציה ומשחוק (Gamification)

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון. 

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

לפתוח ערוצים לתקשורת דו כיוונית זה אתגר גדול אשר מחייב שחירור של שליטה והבנה שלא כל הידע נצא אצילנו המנהלים, ארגונים אשר מאפשרים זאת, בצורה מבוקרת כמובן, מגלים את העצמה האמיתית שהביא לנו האינטרנט, המאפשר לנו למצוא מידע על כל נושא שאנו רוצים, מידע מובנה (top-down) וכן מידע שצומח מהשטח (bottom-up) של המלצות של גולשים, דירוגים, ותגובות. השילוב הזה של המידע המובנה אם זה הצומח הוא מה שהפך את האינטרנט למקום שאנו לא יכולים לחיות בלעדיו.

אם תרומתי הקטנה לארגונים תהיה לאפשר להם להקים להם את Tripadvisor או ה- Facebook  או StackOverfolw הפנימי שלהם, זכיתי.

פרויקטים נבחרים

  • בדף הלקוחות תוכלו לקרוא על פרויקטים שלנו. בנוסף בכתבות ייעודיות שפורסמו סביב סיפורי לקוח כגון:

  • קהילת הלקוחות של Mellanox

  • הושקה קהילת לקוחות של צ'ק פוינט

  • איך סביבת עבודה דיגיטלית חוסכת זמן – הנהלת הקריה האקדמית אונו

  • הטמעת פתרונות web 2.0 לניהול ידע שיתופי מבוססי חכמת ההון בחברת ClickSoftware – במסגרת זו, עסקה בשיפור השירות ללקוחות ובהעצמת הידע המקצועי והנחלתו למחלקות הרלוונטיות, על ידי בניית כלים המאפשרים למידה עצמית, כדוגמת יצירה של שכבת ידע ביחס לדוקומנטציה הרשמית של המוצרים, על ידי הקמתה של מערכת ידע ארגוני מבוססת שיתוף. בנוסף לכך, עסקה במתן מענה לצורכי הידע של המחלקות השונות בארגון, ובכלל זה, בניית פונקציות ותהליכים תומכי ידע ומנגנון לעידוד ותגמול העובדים, בניית מרכז מתודולוגי היוצר ומרכז שיח בנושא הנהלים הארגוניים וכן ליווי המחלקות השונות בארגון וכתיבת התכנים עצמם.

  • ניהול פרויקטים וייעוץ ארגוני בתחום ניהול ידע – הובלת פרויקטים בחברות מובילות במשק בשוק הפרטי והציבורי במגוון מגזרים: הייטק, בנקאות (בנק לאומי, בנק פועלים, בנק בינלאומי, בנק דיסקונט), חברות ביטוח (מגדל, פניקס) וארגונים ממשלתיים. הקמה של פורטלים ארגונים ליחידות מטה, יחידות רוחביות ופורטלים המרכזים את כל המידע הרלוונטי לעובד. בנייה של קהילות ידע מקצועיות, התנעה שלפורומים ופלטפורמות שיתופיות שונות בארגון.

  • הרצאות באקדמיה ובמוסדות מקצועיים – מידע נוסף אודות הרצאות

 

רוצים עוד לקרוא עלי?

קראו על מאמרים שפורסמו באתרי אינטרנט שונים 

מאמרים שנכתבו בבלוג

הרצאות מוקלטות או בקרו בערוץ היוטיוב

 

 

Comments

comments