מודל SAVE – Social Added Value Enterprise ליצירת ולמדידת ערך ברור לארגון
זוכרים איך נהגתם בלי Waze?
איך שמרתם על קשר עם החברים מהצבא לפני Facebook ו-LinkedIn?
איך פתאום יש לכם קבוצות של WhatsApp? איך כל זה משפיע על החיים הפרטיים שלנו?
פעמים רבות מדברים על ROI ביישום של מערכות וכלים טכנולוגיים, על הצורך לדעת את ההחזר על ההשקעה ועל הקושי למדוד את השקעת הארגון בפלטפורמות טכנולוגיות ואת הערך שהן משיגות.
יש קושי להעריך מראש את העלויות והשינוי, וגם כי מהר מאוד אנו מתרגלים ולא זוכרים איך עבדנו לפני כן.