אנחנו ברעידת אדמה. ארגונים נדרשים להשתנות ולהתאים את אופן העבודה לעולם של עבודה מרחוק.  הקורונה חידדה את ההבנה שהשינוי כבר כאן בשביל להשאר,  כולם צריכים ללמוד לעבוד טוב יותר במדיה הדיגיטלית בעידן של עבודה מרחוק.

יש לכם Teams בארגון?

איך ניתן להשתמש בו נכון כדי לעבוד בצורה יותר פרודוקטיבית?

מוזמנים להצטרף אלינו ללמוד איך להפוך את Teams  לכלי עבודה לניהול של קהילות וצוותים.

הידעתם?

 פיתוח, הובלה ותפעול שוטף של קהילה וצוותים דיגיטליים מצריך אוסף של תפיסות, ידע, כלים, כישורים ותפקידים שיש לקחת בחשבון.

במהלך הקורס נלמד איך ליצור הקהילות וקבוצות משגשגות שמביאות ערך לחברי הארגון ואיך למנף את עבודת הצוותים.

commagain_wide

 

logo-50-50SK

אנו בעלי ותק וניסיון של מעל עשור בהובלה ופיתוח קהילות, אשר לומדים כל הזמן, ורוצים להעמיק את הלמידה יחד איתכם. אנו מאמינים בשימוש בכלים מתקדמים של למידה השתתפותית, חוכמת ההמונים, ולמידה תוך כדי תנועה ומיישמים שיטות אג'יליות ללמידה.

מטרת הקורס היא לתת תפיסות, ידע וכלים פרקטיים לניהול מאפשר של קהילות וקבוצת באופן שיביא ערך לחברי הקהילה ויצור מוניטין דיגיטלי חיובי. 

למי זה מתאים?

  • מתאים למנהלים בארגונים שרוצים להשתמש ב- Teams לשיפור הפרודוקטיביות

  • מתאים למנהלי קבוצות גדולות בארגון שרוצים לתקשר אחרת לעובדים

  • מתאים למנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, יועצים ארגוניים

  • אם אתם חושבים על הקמת קהילה ורוצים לדעת שאתם בכיוון הנכון – זה הקורס בשבילכם

היום כולנו מחוברים
איך מייצרים קהילות אפקטיביות
המביאות ערך לחברים?

קורס הבסיס המקיף, היסודי והמשתלם לשיפור פרודוקטיביות 

רשימת נושאים

  • סוגים שונים של קבוצות שניתן להקים ב- Teams
  • מה בין קבוצה, קהילה, התארגנות וארגון
  • תפקידי מוביל/ת קהילה או קבוצה
  • תרבות מעודדת שיחות משמעותיות, השתתפות, שיתוף 
  • תוכן הוא המלך 
  • פיתוח צוות מוביל וחברי קהילה

כלים שימושיים שנקבל

  • כלים ומרחבי פעילות לניהול קהילה – Facebook, WhatApp, Igloo, Teams, Wix, Workplace 
  • בנייה של תהליכי עבודה ארגוניים

  • איך לעבוד נכון עם Teams
  • איך למנוע את ה"רעש"
  • הטמעת דפוסי עבודה חדשים לעבודה מרחוק
  • איך יודעים שהצלחנו?

מתי ניפגש?

קורס אונליין של 5 מפגשים של שעתיים במהלך חודש אוקטובר- נובמבר החל מ- 12.10.2020.

יום שני 10:00-12:00

אנו עובדים עם ארגונים מסוגים שונים וניתן להזמין קורס מותאם לארגון שלכם ואצלכם.

כמה זה עולה לי?

הקורס מוגבל במספר המשתתפים ועלותו היא  1200₪

ויש לנו גם הנחות (כי אנחנו כמובן חברתיים) 

רישום מוקדם: עד 19.8 – 15% הנחה – 1020ש"ח

50% הנחה – אנו שומרים 4 מקומות למאותגרים כלכלית (על בסיס פנייה ומילוי טופס). 

15% הנחה למעל 3 נרשמים מאותו ארגון – 1020 ש"ח.

ניתן גם להזמין את הקורס ייעודית לארגון שלכם

בסוף הקורס תקבלו ארגז כלים לשימוש פרודוקטיבי ב- Teams  ותוכלו להדריך מובילי קהילות וצוותים להפיץ את הידע הזה בארגון שלכם

מה עוד חשוב לי לדעת לפני?

  • כדאי  להגיע עם פרוייקט/אתגר כלשהו עליו אתם רוצים לעבוד כך שבמהלך הקורס כבר תקבלו כלים פרקטיים לקידום של הנושא שלכם.

  • בקורס נתנסה במתודולוגיות של למידה השתתפותית תוך התנסות. שילוב של הניסיון שלנו ו"חוכמת ההמונים" שלכם.

  • בקורס נתנסה בעבודה בקבוצות ותירגול אישי

  • בקורס נעזר במרחב וירטואלי עבור שיח/פעילות לתרגול ותקשורת, למידה עמיתים ועבודה משותפת.

  • כמובן שיהיו תעודות למסיימי הקורס

מי אנחנו?

רעי-דישון-צילום-עומר-הכהןרעי דישון – מייסד CommAgain – הנחיית חדשנות חברתית ופיתוח קהילות וארגונים ובעל תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה, מייסד-שותף חברת "מרחוק".

בעל ניסיון רב בהקמת ופיתוח קהילות (הפורום המקצועי למובילי קהילות וארגונים, "אמנים ישראלים – קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים", פורום ארגוני בוגרים), עמית קהילת ROI מייסודה של קרן שוסטרמן ואחד הנציגים של Burning Man בישראל ויוצר-חבר לעמותות מידברן ומקום לאמנות בקרית המלאכה.

 

 

 

 


Galit_100X150גלית גנאור
 מייסדת Social Knowledge יועצת ארגונית בנושא דיגיטל, ובעלת ניסיון רב בהטמעה של תהליכי שינוי בארגונים. לגלית גנאור מעל ל-15 שנות נסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים. בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מחכמת ההמונים בארגונים, עבודה שיתופית דיגיטלית, סביבות עבודה דיגיטלית , מאפשרת לייצר ערוצים למידה תוך כדי עבודה, ואזורים שיתופיים למומחים (Experts) באמצעות קהילות ידע מקצועיות פנים-ארגוניות וקהילות לקוחות   וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים בעולם הדיגיטלי אל תוך האקלים הארגוני. אני מחברת נושאים אילו לנושאים כגון חווית עובד ומחוברות עובדים מוטיבציה ומשחוק

במשפט אחד – אני לוקחת דברים שמתרחשים באינטרנט ומתאימה אותם לתוך היום יום של הארגון. 

הלב שלי נמצא במקום בו אנו פותחים ערוצים של Bottom – Up ומאפשרים לידע של העובדים לזרום ולהעשיר אחד את השני, יחד עם ערוצים של Top – Down  בה ההנהלה מנגישה ידע חשוב לעובדים כגון חדשות ארגוניות, נהלים, הנחיות ועוד.

כתבות שפרסמנו בנושא הסדנה

Comments

comments