האם לנהל או לא לנהל ניהול ידע בתוך ארגון
כשמקימים מערכת של ידע ארגוני, או סביבת עבודה דיגיטלית לשיתוף ידע, יש שתי גישות נפוצות. האחת – נקים את המערכת והמשתמשים כבר ישתמשו בה. השנייה – ננהל את המערכת בקפדנות, נאסוף ידע מהעובדים וננהל תהליכים לכתיבת ולאישור תוכן. שתי הגישות הובילו לרוב לאכזבה או לסרבול ולחוסר הצלחה. אז מה כן עובד בהצלחה? בכל ארגון שעובדים בו … המשך לקרוא האם לנהל או לא לנהל ניהול ידע בתוך ארגון
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר