אודות Social Knowledge
המטרה שלנו היא לעזור לארגונים למקסם את השימוש במידע ובידע הקיים, לזהות מקומות בהם ניתן לייעל את התקשורת ולשפר ממשקי עבודה בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים של הארגון, כל זאת תוך הכנסת חידושים ושינויים המגיעים מעולם האינטרנט לתוך הארגון.
כולם בעלי ראייה עסקית ורוחבית בארגון ויעזרו לארגון שלכם לקדם את המטרות העסקיות שלו באמצעות תהליכים מעולם ניהול הידע, הפרסום והשינוי הארגוני.
15 שנה של ניסיון בתחום ניהול ידע, הקמת קהילות וירטואליות, רשתות חברתיות והובלת תהליכי שינוי בארגונים נתנו לנו את הכלים:
- לזהות את המקומות בהם שימוש נכון של הידע של ההמון ישפר את היעלות, יחסוך בזמן, ישפר את השירות, ויגדיל את המעורבות והנאמנות של העובדים הלקוחות והשותפים.
- ליעל את השימוש בדואר האלקטרוני ולמקד את עומס המידע.
- לבנות תהליכים אשר יעודדו את העובדים לתרום ולשתף בידע.
- לחבר לטכנולוגיות אשר מאפשרות לעשות זאת באמצעות כלים מעולם הרשתות החברתיות, קהילות ידע ארגוניות, Web 2.0, כגון וויקיפדיה, בלוגים, דירוגים ועוד.
- היכרות מעמיקה עם כלים טכנולוגיים כגון SharePoint, JIVE ועוד.
באמצעות מתודולוגיות אלו נוכל לעזור לכם ביצירת השינוי הארגוני הנדרש להצלחה של פרויקטים אליו.
מעבר לכך, פיתחנו מודל ייחודי בשם SAVE , מודל זה בודק את אפקטיביות זרימת התקשורת בארגון לפני הטמעה של רשת חברתית ולאחריה. באמצעות המודל הזה ניתן לקבל מידע לגבי הערך והאפקטיביות שהארגון שלכם קיבל כתוצאה מיישום הרשת החברתית.
אך מה קורה לנו בעולם העבודה? איך ממנפים מגמות אילו לטובת שיפור התקשורת בארגון ולקידום מטרות עסקיות? המומחיות שלנו היא ליצור את החיבורים הללו.
Our Crazy Skills
אודות גלית גנאור
גלית גנאור הינה מנכ"לית ויועצת ארגונית בכירה, מומחית בניהול ידע ארגוני, ובעלת נסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי שינוי בארגונים.
לגלית גנאור מעל ל-15 שנות נסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים.
בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מ"חכמת ההמון" (Wisdom of the crowds), ניהול ושיתוף ידע מקצועי בקהילות פנים-ארגוניות וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים במדיה החברתית אל תוך האקלים הארגוני.