אודות  Social Knowledge

 בעולם בו אנו חיים יש כל הזמן שינויים וחידושים. אחד ממנועי השינוי המרכזיים הוא האינטרנט. האינטרנט משנה את הדרך בה אנו מוצאים מידע ואת הדרך בה אנו שומרים על קשר עם החברים והמשפחה שלנו.

המטרה שלנו היא לעזור לארגונים למקסם את השימוש במידע ובידע הקיים, לזהות מקומות בהם ניתן לייעל את התקשורת ולשפר ממשקי עבודה בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים של הארגון, כל זאת תוך הכנסת חידושים ושינויים המגיעים מעולם האינטרנט לתוך הארגון.

אנו נותנים שירות מקצועי של יועצים בכירים בעלי ניסיון רב בתחום, ובעלי יכולת הבנה עמוקה הן בפן הארגוני והן בפן הטכנולוגי. הצוות שלנו כולל אנשים אשר ביצעו מגוון רחב של תפקידים בתחום ניהול הידע, משאבי אנוש ושיווק בארגונים.

כולם בעלי ראייה עסקית ורוחבית בארגון ויעזרו לארגון שלכם לקדם את המטרות העסקיות שלו באמצעות תהליכים מעולם ניהול הידע, הפרסום והשינוי הארגוני.

15 שנה של ניסיון בתחום ניהול ידע, הקמת קהילות וירטואליות, רשתות חברתיות והובלת תהליכי שינוי בארגונים נתנו לנו את הכלים:

  • לזהות את המקומות בהם שימוש נכון של הידע של ההמון ישפר את היעלות, יחסוך בזמן, ישפר את השירות, ויגדיל את המעורבות והנאמנות של העובדים הלקוחות והשותפים.
  • ליעל את השימוש בדואר האלקטרוני ולמקד את עומס המידע.
  • לבנות תהליכים אשר יעודדו את העובדים לתרום ולשתף בידע.
  • לחבר לטכנולוגיות אשר מאפשרות לעשות זאת באמצעות  כלים מעולם הרשתות החברתיות, קהילות ידע ארגוניות, Web 2.0,   כגון וויקיפדיה, בלוגים, דירוגים ועוד.
  • היכרות מעמיקה עם כלים טכנולוגיים כגון SharePoint, JIVE ועוד.
שיטת העבודה שלנו מתבססת על ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ניהול הידע, ועל מתודולוגיות שיובאו מחברות בינלאומיות בחו"ל אשר יישמו רשתות חברתיות בארגונים.

באמצעות מתודולוגיות אלו נוכל לעזור לכם ביצירת השינוי הארגוני הנדרש להצלחה של פרויקטים אליו.

מעבר לכך,  פיתחנו מודל ייחודי בשם SAVE , מודל זה בודק את אפקטיביות זרימת התקשורת בארגון לפני הטמעה של רשת חברתית ולאחריה. באמצעות המודל הזה ניתן לקבל מידע לגבי הערך והאפקטיביות  שהארגון שלכם קיבל כתוצאה מיישום הרשת החברתית.

בשנות ה- 70חוקר בשם Granovetter דיבר על העוצמה של הקשרים החלשים, והיכולת שלנו למנף את הקשרים החלשים שלנו למשל בהקשר של חיפוש עבודה. לכל אדם יש רשת חברתית של קולגות לעבודה, קולגות מעבודות קודמות, חברים ומשפחה. בעידן של היום רשת החברתית שלנו מקבלת ביטוי וירטואלי חזק בכלים כגון Facebook, WhatsApp, LinkedIn.

אך מה קורה לנו בעולם העבודה? איך ממנפים מגמות אילו לטובת שיפור התקשורת בארגון ולקידום מטרות עסקיות?  המומחיות שלנו היא ליצור את החיבורים הללו.

Our Crazy Skills

ניהול תכנים 90%
הובלת תהליכי שינוי ארגוני 95%
חדשנות 85%
טכנולוגיה 85%

אודות גלית גנאור

גלית גנאור הינה מנכ"לית ויועצת ארגונית בכירה, מומחית בניהול ידע ארגוני, ובעלת נסיון רב בהובלה והטמעה של תהליכי שינוי בארגונים.

לגלית גנאור מעל ל-15 שנות נסיון בעבודה עם חברות הייטק, בנקים, חברות ביטוח מוסדות פיננסיים וארגונים נוספים, שבהן עסקה בפיתוח ויישום פתרונות לניהול ידע מקצועי, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים.

בשנים האחרונות היא עוסקת בפיתוח ההיבטים העסקיים הנגזרים מ"חכמת ההמון" (Wisdom of the crowds), ניהול ושיתוף ידע מקצועי בקהילות פנים-ארגוניות וכן בהטמעת מכלול היתרונות הקיימים במדיה החברתית אל תוך האקלים הארגוני.

עוד על גלית גנאור

 

גלית גנאור
גלית גנאור
.

יועצים איתם אנו עובדים בשיתוף פעולה ארוך טווח

אביגדור שרון
אביגדור שרוןארכיטקט פתרונות ידע וסביבות עבודה שיתופיות

מומחה בתכנון וביישום של מערכות ידע, אינטרנט וסביבות עבודה מקוונות. בעל ניסיון בהקמת וניהול פרויקטי ידע תוך מתן מענה לכל ההיבטים – תהליכי עבודה, תרבות ארגונית, אנשים, תכנים וכלים טכנולוגיים, ואינטגרציה מלאה שלהם.

אביגדור היה במשך יותר מ-10 שנים ארכיטקט שירותי הידע הארגוניים ומנהל האינטראנט באמדוקס. הוביל באמדוקס את הקמת האינטראנט, פורומים, וויקי ארגוני (אמדוקספדיה), שירותי ידע רוחביים ופתרונות לקבוצות עבודה. אביגדור היה חלוץ ביישום תקן ניהול הידע ISO 25006 של מכון התקנים לניהול ידע ארגוני על כל היבטיו.  עוד על אביגדור שרון

.

אסנת אל עז
אסנת אל עזיועצת ארגונית מומחית בתהליכי ניהול ידע

הטמעת תרבות ארגונית של שיתוף, וליווי תהליכי השינוי בארגון. בעלת תואר שני במנהל עסקים, התמחות בהתנהגות ארגונית באוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בתקשורת ושפה וספרות ערבית באוניברסיטת תל אביב. בוגרת בית הספר "כותרת" לעיתונות ותקשורת.

במשך למעלה מ-15 שנים צברה ניסיון בעבודה עם ארגונים מובילים במשק – במדיה וכתיבה, בניהול ידע ובפיתוח והטמעת תהליכים ארגוניים. מסייעת לתרגם את הידע המקצועי לנכס ארגוני, נגיש ורלוונטי לכל עובד, מה שמקנה לארגון יתרון תחרותי וחוסך משאבי זמן וכסף. עוד על אסנת אל עז

ניצן פימנטל
ניצן פימנטלייעוץ אישי למנהלים

מומחית בהובלת תהליכי שינוי אצל מנהלים בארגונים גלובלייo.  לניצן מעל 10 שנים של ניסיון בליווי ופיתוח מנהלים, הדרכת מנהלים ועבודה אישית עם מנהלים. עיקר הניסיון שלה הוא בעבודה עם מנהלים המתמודדים עם אתגרים בסביבה עסקית, דינאמית ומשתנה בחברות היי טק גלובליות. לניצן 14 שנה של ניסיון בתפקידי  HRDP, ותפקידי פיתוח ארגוני ופיתוח הדרכה באינטל .

.

מירי שטרן
מירי שטרןייעוץ שיווקי ומיתוג עסקי

מירי שטרן דרור הינה מנהלת שיווק, בעלת נסיון של כ-15 שנה במגזר העסקי. במסגרת עבודתה, כיהנה כמנהלת שיווק וכיועצת תקשורת ואסטרטגיה בחברות היי טק, בשוק ההון ובענף הפרסום, וניהלה מספר רב של מותגים גלובליים בהיבט השיווקי.

בשנים האחרונות, עוסקת מירי שטרן דרור בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים, מיתוג וניהול תוכן, הקמת אתרי אינטרנט, כתיבה שיווקית וקופירייטינג. מירי שטרן דרור נמנית על חבר השופטים בתחרות פרסי האפי של ענף השיווק בישראל.

.

Our Happy Clients

Comments

comments