שמחים להזמין אותכם ל- יום עיון שאנו מארגנים ביחד עם איפ"א והמכללה האקדמית נתניה.

איפ"א הוא ארגון היועצים הארגוניים בישראל וחברים בו יועצים רבים אשר מובילים תהליכי שינוי, שיפור ביצועים עסקיים בארגונים, ומסייעים לארגונים להשיג את היעדים העסקיים שלהם. 

המכלל האקדמית נתניה מארחת אותנו בכנס זה.

זה כבוד גדול עבורינו לארגן יחד איתם כנס אשר כל מהותו הוא בחיבור טוב יותר של העובדים לארגון והנגשה של אחד המשאבים היקר ביותר לארגונים – משאב הידע של העובדים.

ביום העיון נציג את הגישה הקלאסית לניהול הידע שעובדת עד היום בהרבה מאוד ארגונים, ונציג עוד שתי גשות חדשניות להסכלות על משאבי הידע בארגון. הגישת הרשתות החברתיות אשר רואה את הארגון כרשת של יחסים בין אנשים וגישה האקולוגית אשר מדברת על יצירה של איזון בין תהליכים בארגונים. נציג את הגישות הללו בהקשר של הידע הארגוני.

במהלך יום העיון נציג דוגמאות וסיפורים לארגונים אשר כבר היום פועלים לחזק את הקשר עם הלקוחות או העובדים באמצעות יישום של תהליכים מבוססי חוכמת ההמון וכלים אשר מאפשרים לעובדים וללקוחות לשתף בידע והניסיון המקצועי שלהם.

ביום העיון נציג מספר כלים חדשניים אשר מציעים שיטות חדשות ליצירה של תקשורת בארגון, להעברת מידע וידע ארגוני ולתהליכים של Collaboration ועבודה טובה יחד בארגון.

בנוסף במהלך יום העיון נציג כלים ושיטות שונות אשר יאפשרו לנו להוציא גישות אילו לפועל ולממש את הרעיונות שמוצגים.

נשמח לראותכם!

לחצו כאן לקבלת פרטים והרשמה ל- יום העיון

 

הזמנה

 

לחצו כאן לקבלת פרטים והרשמה יום העיון המשותף

 

לא הצלחתם להגיע?

למזלכם, הקלטנו עבורכם את ההרצאות:

העוצמה של הידע בגישת רשתות חברתיות מקצועיות לארגונים – גלית גנאור

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save