האם רשתות חברתיות הן טרנד חולף באינטרנט או דרך חדשה לעבוד ולתקשר?
למה לארגון להשקיע ברשתות חברתיות? ומה הערך שמקבלים מיישום רשת חברתית?

את סודות ההצלחה הגדולה של רשתות חברתיות באינטרנט ניתן לרתום לשירות הארגון על ידי יצירת רשתות עסקיות, קהילות מומחים וקהילות לקוחות או שותפים עסקיים.

צפו בסרטון קצר אשר מסביר מה באמת הערך האמיתי של רשתות חברתיות ועסקיות בארגון

רוצים לשמוע ולקרוא עוד?

האם ארגונים צריכים לאמץ גישה של Social?

 

צפו בסרטון שמסביר עוד יותר את הערך הגלום:

מתודולוגיית Use Case

טכנולוגיה

אומרים שהטכנולוגיה לא תפטור את הבעיות הארגוניות אך הטכנולוגיה היא גורם מאפשר שבאמצעותו ניתן לתת כלים פרקטיים חדשים.

שאלות מרכזיות

מהם היתרונות והחסרונות של הכלים המוצעים? אילו מהכלים עונים על הצורך הארגוני שזוהה? איך הם מתחברים לסביבת העבודה הטבעית של הארגון? איך החיבוריות לכלים ומערכות אחרות?

תוכן

נושאים רוחביים חוצי ארגון, שיפור תהליכי מכירה, העברת ידע טכני מקצועי, ניהול פרויקטים, תקשורת פנים ארגונית

שאלות מרכזיות

על מה מדברים? מהם הנושאים הראשוניים שסביבם נתחיל את השיח בארגון? מהם  UseCase והשימושים אפשריים?

תהליכים ותרבות ארגונית

נבחן שתי שאלות מרכזיות – מה אנו רוצים להשיג, ואיך אנו רוצים לעשות זאת. בעיקר איך אנו רוצים לשנות את הדרך בה עובדים בארגון

שאלות מרכזיות

איזה תרבות ארגונית אנו רוצים לייצר? האם אנו רוצים לעודד את העובדים לשתף בידע, בניסיון, בהמלצות? מי הם הספונסרים? מי ינהל את הקהילות? האם לתכנן מנגנוני תגמול? איך מתחילים?

זוכרים איך נהגתם בלי WAZE?

איך שמרתם על קשר עם החברים מהצבא לפני Facebook , LinkedIn?

איך פתאום יש לכם קבוצות של WhatsApp? איך כל זה משפיע על החיים הפרטיים שלנו?

מודל SAVE – Social Added Value Enterprise

פעמים רבות מדברים על ROI ביישום של מערכות וכלים טכנולוגיים, ועל ההחזר על ההשקעה. אך קשה מאוד למדוד את ההשקעה של הארגון בפלטפורמות טכנולוגיות, לא רק בגלל קושי להעריך מראש את העלויות והשינוי, אלה בעיקר, כי פעם שכבר יש לנו כלי חדש בארגון אנו לא זוכרים איך עבדנו לפני כן.

תיאורית הרשתות החברתיות דיברה כבר לפני מעל 40 שנה על "העוצמה של הקשרים החלשים" Granovetter פרסם בשנת 1973 מאמר מרתק על The Strength of Weak Ties.

היום, יותר מהכל, מה שניתן לומר על הרשתות החברתיות הוא שהן מחזקות את הקשרים החלשים של כולנו. מודל ייחודי שפותח יראה לכם באמצעות נתונים כמותיים את הערך במספר ממדים:

  • חיזוק הקשר בין אנשים
  • הגדלת תדירות הקשר בין אנשים
  • הגדלת האמון בין העובדים בארגון
  • שיפור תקשורת וזרימת ידע ארגוני

המודל יבדוק את המוכנות של הארגון להטמעה של רשת חברתית פעם אחת לפני תחילת התהליך ופעם שנייה לאחר שכבר יושמה הרשת החברתית בארגון נחזור וניראה כיצד היא שיפרה את המדדים הנבחרים. אנו עובדים לפי עקרונות מקינזי – קבלת תגמול עבור הערך שאנו מביאים לארגון.  

Comments

comments