ראיון מרתק עם Elisa Steele מנכל"ית חברת Jive על המגמות של שוק העבודה בארה"ב, וכיצד מנהיגות מובילה לחדשנות.

אליסה מדברת על החשיבות של לחבר את כל העובדים של הארגון ולחבר את הלקוחות. הראיון ניתן ב-    CXOTalk  שיחות בנושא חדשנות, מהיגות וטכנולוגיה.

היא אומרת " ב- Jive אנו מאמינים ובוח של האנשים, ואנו מייצרים טכנולוגיה שמאפשרת לארגונים לעבוד טוב יותר יחד".

בראיון היא מדברת על תרבות ארגונית ועל הערך שארגון מקבל כאשר הוא הופך להיות ארגון מחובר. ארגון בו העובדים והלקוחות מחוברים.

היא מסבירה את חשיבות המהיגות ותרבות ארגונית בהובלת תהליכי שינוי אילו.

היא רואה את הטכנולוגיה כאמצעי אשר מאפשר לארגון להבין טוב יותר את האנשים ולעבוד עם האנשים.

אליסיה מסבירה איך ניתן לשנות את התרבות הארגונית, תחילה על ידי שמבינים שבארגון יש סגנונות עבודה שונים לאנשים שונים, וכאשר סגנונות עבודה שונים משתלבים ועובדים טוב יותר יחד נוצר ערך רב לארגון.

חשוב מאוד שארגון יתן לעובדיו כלים אשר יאפשרו לארגון לעבוד בצורה חוצת ארגון לאורך ולרוחב הארגון.

דבר נוסף הוא העצמת עובדים בכל רמות הארגון ולייצר ארגון עם יותר שקיפות. לטענתה אחד המנועים המרכזיים להצלחה הוא לתת לעובדים את היכות להחליט על מה צריך לדבר, ולהעלות נושאים שהעובדים או הלקוחות חושבים כחשובים למתן התייחסות.

לבסוף, סביבת העבודה עוברת דיגיטליזציה עם הלקוחות, כדי להבין מה הם באמת האתגרים של הלקוחות שלנו בהקשר של המותג.

 

כמה דגשים בהרצאה בנושא חדשנות:

  • איך טכנולוגיות של קולוברציה עוזר לבנות את היחסים עם הלקוח
  • איך ניתן לאמץ מגמות של דיגיטלזציה בחיים הפרטיים שלנו לסביבת העבודה שלנו בארגון.
  • איך טכנולוגיות קולובורטיביות סולבות אתגרים עסקיים.

היא משתשמת במונים כמו  co-creating, co-innovation שיטות עבודה של עובדי הידע

אליסיה מתייחסת לחשיבות של המוצר להיות פשוט, יפה וחכם כדי לייצר חווית שימוש מעולה עבור העובדים והלקוחות.

 

 

היום Jive תומך בעברית ומאפשר לארגונים ישראליים לצעוד קדימה בעולם הדיגיטלי המתפתח.

 לחצו לראות דוגמאות של חלק מהיכולות של  Jive

Comments

comments