לקוחות נבחרים

קהילת הלקוחות של צ'ק פוינט

https://community.checkpoint.com/welcome

קהילת הלקוחות של צ'ק פוינט הושקה ללקוחות במרץ 2015. מטרת הקהילה לתת מענה מהיר ומידי ללקוחות המשתמשים בסדרת המוצרים החדשה של צ'ק פוינט – R80. מאז נוספו שכבות נוספות כגון תחרות העלאת ה- Sales Pitch  של העובדים והשותפים העסקיים.

הכנסו גם אתם לקהילה

קהילת הלקוחות של מלנוקס

https://community.mellanox.com

בקהילת הלקוחות של Mellanox לקוחת יכולים לשאול שאלות, לשתף בניסיון שלהם וללמוד מתוך מאגר הפיתרונות שכבר ייושמו על ידי לקוחות שונים. בקהילה ניתנו תשובות נכונות על אלפי שאלות וחסכו זמן רב ללקוחות אשר מתמודדים עם פיתרונות דומים.

הכנסו גם אתם לקהילת הלקוחות

דיבור בציבור במדיה הדיגיטלית - משרד החינוך

http://edu.gov.il/special/ShowTell/digital

כחלק מהכנס הוירטואלי של דיבור בציבור, היינו שותפים לתכנון וליווי של נושא דיבור בציבור במרחב הדיגיטלי. חלק מהפעילות כללו הפעלת קבוצת פייסבוק ייעודית לנושא כחודש לפני הכנס ובמהלכו,  כתיבת כתבות מקוריות יחודיות בנושא של דיבור בציבור במדיה הדיגיטלית, ומתן מענה לצופים במהלך השידור החי. האירוע כולו היה מוצלח מאוד.

לצפיה באתר מלווה לכנס

המכללה האקדמית קריית אונו

http://www.ono.ac.il

קהילת ההנהלה הבכירה של המכללה האקדמית קריית אונו מנהלת את כל הנושאים המרכזיים אשר עומדים על סדר היום של ההנהלה במקום אחד מרכזי בו כולם יכולים להיות מעודכנים ומחוברים בקלות ובפשוטות

סביבת עבודה דיגיטלית למוקד בורגר ראנץ

האם יש משלוחים לישוב מסוים? כמה טבעות בצל יש בקומבינה? שאלות אילו נשאלות באופן קבוע במוקד, ועכשיו יש מקום אחד מרכזי למצוא את כל התשובות, לחסוך זמן ולתת שירות ייעיל

סביבת מודיעין עסקי ללקוח

סביבת עבודה עבור לקוח אשר מרכזת את כל הדוחות המודיעיניים שהחברה מיצרת ומידע שנאסף. הלקוח במקום אחד יכול לקבל תמונת מצב עדכנית על הנושאים שמעניינים אותו

לקוחות של חברת Igloo- שיפור התקשורת בתוך הארגון

Comments

comments