15 09, 2019

5 דרכים בהם ניתן להביא ערך משימוש בפורטל הארגוני

By |ספטמבר 15th, 2019|Igloo, Social Knowledge, תקשורת פנים ארגונית|סגור לתגובות על 5 דרכים בהם ניתן להביא ערך משימוש בפורטל הארגוני

האינטראנט או פורטל הארגוני, אל תבלבלו אותו עם האינטרנט, היא רשת מידע פנימית מקומית של הארגון המאפשרת לעובדים לאחסן, לארגן ולשתף מידע בארגון.  זה קצת כמו להקים אתר אינטרנט אך כולו ממוקד לידע המקצועי והחברתי של הארגון. בארגונים רבים הפורטל הוא גם שער הכניסה לארגון, מעיין חלון הראווה הדיגיטלי של הארגון. פעמים רבות הפורטל הארגוני [...]

11 09, 2019

דו"ח חדש – כלים מובילים לעבודה שיתופית בארגונים (Enterprise Social Collaboration Solutions)

By |ספטמבר 11th, 2019|Igloo, כללי|סגור לתגובות על דו"ח חדש – כלים מובילים לעבודה שיתופית בארגונים (Enterprise Social Collaboration Solutions)

בדו"ח שפורסם לאחרונה, השוותה חברת המחקר ISG Provider Lens  בין כלים מרכזיים לעבודה שיתופית (או משתפת או משותפת - איך שתרצו) בארגונים. ארגונים רבים מתחרים זה בזה בשוק עתיר חדשנות וידע וכלים אלו נחוצים כדי לרכב על הגל או לכל הפחות, כדי לעמוד בקצב של ארגונים אחרים. הכלים לעבודה משותפת הם המענה העדכני - פורטלים [...]

18 07, 2019

תקן ישראלי חדש לניהול ידע – מה המשמעות שלו לגבינו

By |יולי 18th, 2019|כללי|סגור לתגובות על תקן ישראלי חדש לניהול ידע – מה המשמעות שלו לגבינו

לפני מספר חודשים, פרסם לראשונה ארגון התקינה הבין לאומי ISO תקן חדש לדרישות עבור מערכות לניהול ידע.  מדינת ישראל יזמה את הכנת התקן. ד"ר מוריה לוי עמדה בראשות וועדת המומחים הבין לאומית. ד"ר אלי מירון ואביגדור שרון השתתפו בכתיבת התקן החדש. כעת, התקן מאומץ כתקן ישראלי בשפה העברית ובקרוב, יעמוד לרשות ארגונים בארץ. בפגישה מרתונית [...]

2 07, 2019

במה חשוב להתמקד כשמתכננים פרויקט חדש?

By |יולי 2nd, 2019|כללי|סגור לתגובות על במה חשוב להתמקד כשמתכננים פרויקט חדש?

כאשר ניגשים לתכנן פרויקט חדש, עולה השאלה במה חשוב להתרכז תחילה. יש נושאים רבים, יעדים, אתגרים ואילוצים שיש לתת עליהם את הדעת. היכן צריכים המנהלים להשקיע את מירב תשומת הלב? פעמים רבות, התיאומים הארגוניים, הכלים האדמיניסטרטיביים והכלים הטכנולוגיים מקבלים את מירב תשומת הלב. הם חשובים לביצוע המשימה. הכלים השונים דורשים תכנון, ארגון ועבודה. הם דורשים [...]

5 06, 2019

האם לנהל ידע זה כמו לנהל אויר?

By |יוני 5th, 2019|ידע תומך תהליכים ארגוניים|סגור לתגובות על האם לנהל ידע זה כמו לנהל אויר?

מה הקשר בין ידע לאוויר? ובכלל – נניח שכן. האם אפשר לנהל אוויר??? בואו נאוורר כמה תפיסות שגרתיות. זה ישתלם לנו. האם יכול להיות קשר בין ידע לאוויר? האם הידע שלנו ושל אנשים אחרים הוא כמו אוויר? נשמע מופרך? בואו נבדוק. אוויר נמצא כל הזמן מסביבנו. הוא קיים אבל לרוב הוא בלתי מורגש, נסתר מהעין. [...]

3 06, 2019

2 סרטונים המציגים את הרעיון של סביבת עבודה דיגיטלית לארגון

By |יוני 3rd, 2019|כללי|סגור לתגובות על 2 סרטונים המציגים את הרעיון של סביבת עבודה דיגיטלית לארגון

מה הרעיון המרכזי של סביבת עבודה דיגיטלית לארגון? רוצים להבין קצת מה ההבדל בין סביבת עבודה דיגיטלית לארגון של איגלו לבין כל מה שאתם מכירים עד היום? סרטון זה של 90 שניות מספק סקירה כללית על היכולות של פלטפורמת Igloo Software וכיצד סל הפתרונות יתמוך בתכניות הארגון שלכם לשיפור התקשורת, שיתוף הפעולה, ניהול הידע והתרבות. [...]

2 06, 2019

הסיפור מאחורי ההקמה של קהילת פאי 

By |יוני 2nd, 2019|Igloo, Social Knowledge, כללי, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות, תקשורת עם לקוחות|סגור לתגובות על הסיפור מאחורי ההקמה של קהילת פאי 

הסיפור האישי שלי עם פאי, או איפ"א, התחיל כבר לפני מספר שנים. אני חברה באיפ"א - ארגון היועצים הארגוניים, כבר שנים רבות, ופעמים רבות היו לנו שיחות בנושא של קהילה, העמקת הקהילתיות ואיך מפתחים קהילה דינמית.  בשנת 2018, איפ"א יצאו למסע הגדרה מחודשת של הפעילות שלהם. בתוך התהליך הזה, התקבלו כמה החלטות מאוד מרכזיות וביניהם, לעבור מתפיסה של ארגון [...]

28 04, 2019

סרטון – קהילות, קהילות קהילות

By |אפריל 28th, 2019|Igloo, Social Knowledge, הרצאות וסרטוי וידיאו, כללי, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, תקשורת עם לקוחות|סגור לתגובות על סרטון – קהילות, קהילות קהילות

בחודש מרץ 2019 הצגתי בכנס של פורום ניהול הידע בישראל הרצאה בנושא של קהילות. מביאה לכם כאן חלק של ההרצאה שצולמה. זאת ההזדמנות להתנצל שלא כל ההרצאה צולמה, החלקים החסרים הוספתי את השקפים, איכות הצילום היא לא גבוהה. אך ניסינו לעשות את המיטב כדי שניתן יהיה ללמוד להפיק מהרצאה זו. אם חסר לכם משהו מוזמנים לפנות [...]

9 02, 2019

קהילות קהילות קהילות

By |פברואר 9th, 2019|Igloo, Social Knowledge, חכמת ההמון בארגונים, קהילת לקוחות, קהילת מומחים, רשתות עסקיות, שיתוף בידע, תקשורת פנים ארגונית|סגור לתגובות על קהילות קהילות קהילות

קהילות, זאת מילה כל כך רחבה. כאשר מסתכלים בוויקיפדיה (אחד ממקורות הידע המשמעותיים כיום :-)) קהילה יכולה להיות קבוצה של אנשים אשר גרים באותו אזור גיאוגרפי, או קבוצה של אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, או קבוצה בעלי מטרה או דת משותפת. לאורך ההיסטוריה, הקהילה היהודית היא אחת הקהילות אשר שמרה על הצביון החברתי והמבודל שלה [...]

6 01, 2019

אנושיות בשוק העבודה עובדת – 4 טיפים לשיפור תרבות ארגונית

By |ינואר 6th, 2019|Igloo, Workplace, ארגוני היי טק, תקשורת פנים ארגונית|סגור לתגובות על אנושיות בשוק העבודה עובדת – 4 טיפים לשיפור תרבות ארגונית

Humanity Works בחודש דצמבר התקיים דיון וירטואלי עם Alexandra Levit  מחברת הספר Humanity Works: Merging Technologies and People for the Workforce of the Future (Kogan Page Inspire), הדיון עסק במגמות שעל ארגונים לנקוט כדי להצליח בעולם העסקי המשתנה – היום ומחר. בדיון דובר על שינויים בנושא הדמוגרפי, יתרונות טכנולוגיים, שינויים במבנה ארגוני, כישורים [...]

Plugin from the creators ofBrindes :: More at PlulzWordpress Plugins